Die 212.54.40.25 en 212.54.35.25 is je ziggo DSN server als die bij jou hoort moet je op JA klikken.
Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.
Start opnieuw ZHPCleaner.
- Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
- Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
- Klik op "Repareer".
- Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
- Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
- Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
(Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Voer FSS nog eens uit (als je die nog heb hoef je hem niet opnieuw te downloaden)
Download Farbar Service Scanner naar het bureaublad.
Farbar Service Scanner uitvoeren
- Klik met de rechtermuisknop op FSS.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- Vink vervolgende de onderstaande items aan.
- Internet Services
- Windows Firewall
- System Restore
- Security Center / Action Center
- Windows Update
- Windows Defender
- Other Services
- Klik vervolgens op de knop "Scan".
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.