Plaats reactie
16
smartbar schreef:De add ons: donker en licht zorgen voor problemen. De weergave is nog niet optimaal, maar in elk geval een stuk beter. Dit zijn de enige add-ons die ik in en uit kan schakelen.
Moet nu de deur uit, maar ik ga hier verder mee aan de slag.
Bedankt tot zover en je hoort nog van me.
Dat is goed ik wacht het af.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Hallo abbs, ik ben al een paar dagen aan het werk met Firefox als standaardbrowser, zonder de bewuste add-ons, en hij werkt nu zoals hij hoort te werken. Dit met uitzondering van het samengezond-programma van menzis, waar ik nog steeds niet op kan inloggen. Misschien moet ik me daar een keer opnieuw voor aanmelden.
Om even terug te koppelen naar de aanleiding van deze post: het bewuste spel heb ik weer geprobeerd op te starten, maar hij sloeg weer vast. Omdat ik verder geen flashplayer problemen meer tegenkom heb ik ervoor gekozen om het spel definitief van mun pc te verwijderen (tis maar een spelletje!!) vind ik het wel prima zo en ik wil je nogmaals bedanken voor je hulp.
Met vriendelijke groet,
gerard.
18
Hallo,

Dit soort problemen onder vinden er meer en hoe dat kan? Ik zelf gebruik ook een aantal browser omdat de ene wel en de andere niet een bepaalde pagina goed opent
of niet goed een spel afspeelt. Dus als advies zet een paar browsers op je pc en kijk welke je kan gebruiken voor bv je spelletje of andere pagina's.
En Firefox hou je als standaardbrowser.

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.
Hier de handleiding hoe je Mbam instelt als gratis: viewtopic.php?f=325&t=21101
 
Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
  Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”