Plaats reactie
1
De proefversie gedownload  (AcronisTrueImage2018_web.exe) en setup gestart. Na 99% ongeveer, wordt de hele installatie teruggedraaid. Melding: mislukt. Werkt ook niet in de veilige modus en ook niet zonder ESET.
Heb ook het schoonmaakprogramma van Acronis gedraaid. Zelfde resultaat.
Ongeveer een jaar geleden werkte de versie 2017 wel.
wu170509.diagcab gaf aan dat de automatische update niet goed werkte maar dat heeft dit programma zelf gerepareerd. Volgens mij werkte het updaten voorheen ook goed...
Bijvoorbaat mijn dank voor enkele tips.
Laatst gewijzigd door PeterJ op 30 dec 2017 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: topicnaam aangepast: Treu is True
3
iEscape, bedankt voor je reactie.
De oude versie heb ik al maanden geleden gewist. Het programma heb ik eerst met REVO met gewist en later met REGEDIT nog wat overblijfselen gevonden en ook weg gehaald. Ik heb van de juiste site de trial gedownload. Zou er met de installer van Windows iets aan de hand zijn?
4
wilw schreef:De oude versie heb ik al maanden geleden gewist. Het programma heb ik eerst met REVO met gewist
Dat was voldoende geweest.
wilw schreef: en later met REGEDIT nog wat overblijfselen gevonden en ook weg gehaald. Zou er met de installer van Windows iets aan de hand zijn?
Zelf nooit Regedit gebruikt om resten te verwijderen, ik weet dus niet of er misschien 'te veel' is verwijderd, dat is lastig te oordelen.

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
wilw schreef:Hoe krijg ik dat bestandje hierin geplakt? De text zelf heeft te veel tekens.
Plak niet de inhoud van het bestandje maar voeg het bestand als bijlage toe.
Hoe je een bijlage toevoegt lees je hier.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
11
wilw schreef:Nog iets: Prettige jaarwisseling en een goede gezondheid in het nieuwe jaar toegewenst.
Insgelijks, een gezond 2018 toegewenst  :good:

Als het goed is zijn er ontbrekende of beschadigde systeembestanden hersteld.
wilw schreef:Ik heb van de juiste site de trial gedownload.
Probeer opnieuw te installeren en kijk of je tegen hetzelfde probleem aanloopt.

Zie ook deze link.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
Heb ik al meerdere malen geprobeerd. Scandisk blijft hangen op 12%. Steeds weer opnieuw. Het programma Sentinel heeft fouten op de HD gerepareerd. Ik heb het vermoeden dat ik naar een nieuwe harde schijf moet gaan uitkijken??? De HD ratelt niet, want dat heb ik op mijn vaste pc wel meegemaakt, die was echt aan zijn einde.
13
Voer onderstaande uit:

Download Afbeelding Crystal DiskInfo naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Het programma wordt nu uitgepakt in een nieuwe map op het bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie Crystal DiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies uitvoeren als administrator.
    • Is de kleur Blauw - dan is deze schijf in orde.
    • Is de kleur Geel   - dan zijn er problemen met de betreffende schijf.
    • Is de kleur Rood  - dan is de harde schijf zeker aan vervanging toe.
  • Als het programma geopend is, worden de gegevens van de harde schijf getoond
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
  • Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
15
Zo te zien heeft Sentinel inderdaad wat gefixt "heringedeelde sectoren". Ik kan nu plotseling ook een herstelpunt maken voor mijn D en C schijf. (d is partitie).
Maar Acronis doet nog moeilijk, erg moeilijk.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”