Plaats reactie
1
Hallo,

Ik weet niet of ik bij het juiste onderwerp zit, anders zeg het maar :-) 
Een paar dagen geleden was er een uitgebreide update van mijn virusprogramma en cleanup. Nu werkt ineens de toetsencombinatie FN en pijltje niet meer om de helderheid van het scherm in te stellen. Een klein probleempje, maar best lastig omdat ik het iedere dag gebruik.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
2
Angeline schreef:Een paar dagen geleden was er een uitgebreide update van mijn virusprogramma en cleanup.
Vertel dan om welk virusprogramma en cleanup het gaat .  .  .   ::)
Antivirusprogramma: Avast Premium ? .  .  .  .  , en het cleanup programma . . . . ?.
Dat is zeker handig voor de helper(s) :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Angeline schreef:Sorry. Avast Premium en Avast Cleanup Premium.
Staat bij jou systeemherstel aan: Uitleg
Zo ja doe er nog niks mee maar geef het door.


Open avast premium:
Via het Reddingscentrum kunt u bepaalde wijzigingen ongedaan maken die zijn aangebracht door Cleanup Premium.
Je opent het Reddingscentrum door rechts in de interface van Cleanup Premium te klikken op het reddingspictogram.
Je kunt een overzicht met acties bekijken en klikken op Ongedaan maken naast de acties die u ongedaan wil maken.
(doe dat met de actie voor dat je problemen kreeg, maar kijk eerst welke actie hij had gedaan)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hoi Abbs, het is opgelost. Via het reddingscentrum. Er waren een aantal programma's uitgezet om de snelheid van de computer te vergroten en een ervan had blijkbaar iets te maken met die schakelaar. Ik weet helaas niet meer hoe het heet, want toen ik klikte op ongedaan maken verdween het meteen uit beeld.
Ik heb systeemherstel aanstaan, dus anders had dat ook nog een oplossing kunnen zijn.
Dank voor je hulp!! 
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”