Plaats reactie
16
Ja na een wijziging en/of verwijderen van een programma, de pc echt uitzetten en dan weer aanzetten is beter dan  opnieuw starten.

Ben je deze link al tegengekomen, zie Optie 2 en/of Optie 3.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
17
Het installatiebestand van MS Office 2010 Professional heet X16-32249.exe (628 MB). Dat bestand zit al 7 jaar lang vrij diep verborgen in de map Downloads > Programma's > MS Office 2010.
Ik kan me niet voorstellen dat Windows Update in die map gaat kijken, maar vooruit, ik heb die map verplaatst naar een USB stick.
(In de map Downloads > Programma's zitten tal van mappen met installatiebestanden. En in iedere map zit naast een installatiebestand ook een tekstbestand met de bijbehorende licentiesleutel enz.)
18
porrelaar schreef:Ik kan me niet voorstellen dat Windows Update in die map gaat kijken, maar vooruit, ik heb die map verplaatst naar een USB stick.
Als een met-virus-besmette-appl in de download map bevint dan weet EIS & Malwarebytes Premium dat bestand ook te traceren, zet hem in quarantaine.
Daarom dacht ik dat Microsoft dat setup.exe ook nog zal traceren.
Heb je die link in mijn vorig bericht gekeken?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
19
Eerst nog een vraag, heb je ook "Visual Studio 2010" geïnstalleerd ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
20
Ben je deze link al tegengekomen, zie Optie 2 en/of Optie 3.
Optie 2 leek veelbelovend... Afbeelding Maar toen ik op Volgende klikte, zag ik dit: Afbeelding Optie 2 heeft dus niet gewerkt. Ik ga naar optie 3 kijken: handmatig verwijderen.
De handleiding klopte niet exact, maar ik wist toch alle msi bestanden van Office 2010 te vinden. Een voor een verwijderen, was de boodschap: "Zoek elk MSI-bestand op met het onderwerp 'Microsoft Office <productnaam> 2010', klik met de rechtermuisknop op het MSI-bestand en klik op Verwijderen."
Helaas, als ik dat deed, dan kreeg ik bij ieder .msi bestand dat bij Office 2010 hoorde, deze melding in beeld:
Afbeelding Verwijderen van die msi bestanden lukt dus niet. Grrr! :mad:
21
PeterJ schreef:Eerst nog een vraag, heb je ook "Visual Studio 2010" geïnstalleerd ?
Niet Visual Studio 2010, wel Microsoft Visual C++ 2010, zowel x64 als x 86.
22
porrelaar schreef:Verwijderen van die msi bestanden lukt dus niet. Grrr! :mad:
:shoot:  Inderdaad Grrrrrrr, vreemd probleem  :crash:

Kan je verwijderen via: CCleaner  >>  Gereedschap  >>  Programma's deïnstalleren?
PeterJ schreef:Eerst nog een vraag, heb je ook "Visual Studio 2010" geïnstalleerd ?
Ik heb hier als ik kijk via CCleaner  >>  Gereedschap  >>  Programma's deïnstalleren ook nog 'oudere'Visual CC+, maar dat probleem van porrelaar was hier niet toen ik Office 2016 in oktober 2017 installeerd.
Is Visual Studio 2010 anders dan Visual CC+?
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
23
Als jullie nog meer ideeën hebben, graag!
Alleen stop ik er zelf mee voor vandaag. Na het ontbijt heb ik niet meer gegeten. Ben door dit gedoe niet meer aan eten toegekomen. Warm eten laat ik maar zitten voor vandaag. Ik neem wel een cup a soup met een cracker als avondeten.
Morgen ga ik me er wel verder in verdiepen en zal ik jullie reacties lezen.
24
Heb je een Dell computer? Indien neen, niet lezen / overslaan.

Deze remove tool werkt voor sommige niet en voor sommige wel (zie reacties)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
25
Die removal tool had ik al geprobeerd. Helaas zonder succes. 
Maar misschien probeer ik het morgen nog een keer. Mijn pc’s staan nu uit. Ik las jouw reactie (waarvoor dank!) via mijn iPad.
26
Stap 1:
De-installeer de volgende programma's:
  • Microsoft Visual Studio 2010 Tools for Office Runtime (x64)
  • Taalpakket voor Microsoft Visual Studio 2010 Tools for Office Runtime (x64) - NLD
Herstart daarna de computer.

Stap 2:
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
27
iEscape schreef:Is Visual Studio 2010 anders dan Visual CC+?
Afbeelding
Of hetzelfde?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
28
@iEscape
Is Visual Studio 2010 anders dan Visual CC+?
"Visual Studio 2010" is een ontwikkelomgeving. De "C++ Redistributable" zijn een soort van gemeenschappelijke onderdelen die ook door andere programma's gebruikt kunnen worden.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
29
OK, dank voor de uitleg  :good:
Dat spul heb ik ook nog op mijn laptop en heb niet het probleem dat porrelaar tegenkwam   ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
30
Peter, Stap 1 zal niet lukken, want Visual Studio 2010 staat niet op mijn probleem-pc. Zie mijn antwoord in post #21.
Misschien ben je in de war geraakt door het screenshot in post #22. Dat is echter een afbeelding van de computer van iEscape.

Stap 2 zal ik morgen uitvoeren.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”