Gesloten
1
Ik heb al bij  "virusinfecties" alles hier laten controleren. Het probleem ligt dus elders.
Als ik een bestand wil opslaan in Documenten of Afbeeldingen, krijg ik steeds het bericht dat dit niet voltooid kon worden wegens een fout in de machtiging.
Het gekke is dat ik, als ik een bestand opsla in Favorieten, het wel lukt.
Opslaan op het bureaublad is ook geen probleem.
2
Eerst een aantal vragen:
  1. Hoe log u in op de computer, met een lokaal account of Microsoft-account?
  2. In Word werkt u Online of Offline?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Goede avond iEscape,
Omdat ik zeer weinig van computersoftware af weet, heb ik vanavond een (geadviseerde) computerdeskundige laten komen en die heeft alles snel in orde gemaakt.
Het bleek geen virusinfectie maar een fout in AVG op het account van mijn vrouw. Dat had effect op mijn opslag van Word.
Als hij AVG uitschakelde bij mijn vrouw, kon ik wél opslaan. Hij heeft AVG van de computer afgehaald en opnieuw geïnstalleerd.
Gelukkig kon hij, ergens op mijn computer, mijn licentienummer boven water halen want ik kon dat zelf nergens terugvinden.
Na herinstallatie van AVG werkte alles weer goed en zijn tarief viel mij ontzettend mee. Ik heb hem 33,5 procent meer gegeven dan hij vroeg (omdat ik zo blij was)
En passant heeft hij ook nog mijn back-up in orde gemaakt want dat werkte ruim een jaar ook niet. Daar was hij in 10 seconden klaar mee.

Toch heel vriendelijk bedankt voor jouw reactie en

groet,
Pion.

PS Ik weet niet hoe ik deze thread op "opgelost" moet zetten. Kan jij dit regelen? Bedankt bij voorbaat.
4
Goed om te horen dat het probleem is opgelost   :good: en dank voor jouw feedback  :goed:
 
Ik zou een Excel-bestand aanmaken waar u alle licenties bewaard, bij welke software leverancier aangeschaft etc.

update:
Ik zal dit topic als opgelost markeren en afsluiten  :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”