Plaats reactie
1
beste,
recentelijk probleem gekregen bij het werken met de mailbox van Microsoft Office Outlook 2007.
Alle inkomende en uitgaande mails zijn correct leesbaar in de Nederlandse taal. Bij aanmaak 'nieuwe mail' en onder editoropties zie ik Afbeelding En toch... Afbeelding en Afbeelding en Afbeelding Hebben jullie raad?
Bedankt voor het lezen
joodemyr
3
beste Peter,
kan pas nu reageren.
-- ik heb de topic een aantal keren goed doorgenomen, in mijn geval voor zij die geen back-up bestand hebben. Ik ga deze handleiding volgen bij de uitvoering.
  • heb wel een vraagjeIk exporteer uit de Microsoft Office 7, outlook alles naar een .pst bestand. Ik vermoed dat “ALLE GEGEVENS”… (contactpersonen, mails, agenda, andere…) daar dan inzitten.
    VRAAG is dan wel: stel... het zou mij niet lukken om de reactie door Anoniem (ik heb geen update) goed uit te voeren - ...maar ik vermoed van wel... - en besluit om een nieuwe Microsoft versie ‘met OUTLOOK’ aan te kopen…:  het importeren van het .pst bestand daarin zal perfect lukken en outlook zal perfect werken, net als in de versie 7 èn zonder Zweeds.
4
Ik heb recent nog een Outlook 2007 hersteld zonder eerst een backup te maken.
Sluit Outlook 2007 af en verwijder daarna alle KB4011086 updates, deze kan namelijk meerdere keren in de lijst met updates staan (in mijn geval 3 keer).
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”