Pagina 1 van 1

Acrobat Reader wil niet openen

Geplaatst: 04 aug 2017 14:40
door Jos H
Na de upgrade naar Win 10 Pro Versie 1703 opent Acrobat Reader niet meer.
Foutmelding: Acrobat failed to connect to a DDE server.
Geïnstalleerde versie: 17.9.20058.37826 

Reeds uitgevoerd:
Acrobat Reader verwijderd --> laptop opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd. 
Opent echter nog steeds niet  :'(

Hoe kan ik dit oplossen?

Re: Acrobat Reader wil niet openen

Geplaatst: 08 aug 2017 10:44
door Jos H
Niemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Re: Acrobat Reader wil niet openen

Geplaatst: 08 aug 2017 11:41
door Maxstar
Hallo,

Verwijder Adobe Reader eens met de Acrobat Cleaner Tool.
Installeer het programma vervolgens opnieuw en kijk of het probleem dan verholpen is.

Re: Acrobat Reader wil niet openen

Geplaatst: 08 aug 2017 12:01
door Jos H
Adobe verwijderd met de Acrobat Cleaner Tool en hierna de laptop opnieuw opgestart.
Adobe opnieuw geïnstalleerd maar program werkt nog steeds niet.
In de bijlage de cleaner log. 
AdbeArCleaner.log

Re: Acrobat Reader wil niet openen

Geplaatst: 08 aug 2017 12:07
door Maxstar
Hallo,

Verwijder nogmaals deze versie met de Acrobat Clean Tool en herstart hierna de computer.
Download hierna via deze link de volgende versie "Reader DC 2017.012.20093".
Heb je met deze versie dan nog steeds het probleem?

Re: Acrobat Reader wil niet openen

Geplaatst: 08 aug 2017 12:29
door Jos H
Probleem is opgelost  :D
De tegel op het startscherm bleek de boosdoener; na deze verwijderd te hebben en opnieuw weer aangemaakt bleek alles weer prima te werken  :good:
:dank: @ Maxstar 

Re: Acrobat Reader wil niet openen

Geplaatst: 09 aug 2017 09:03
door Maxstar
Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het probleem is verholpen... :good: