Na de upgrade naar Win 10 Pro Versie 1703 opent Acrobat Reader niet meer.
Foutmelding: Acrobat failed to connect to a DDE server.
Geïnstalleerde versie: 17.9.20058.37826
Reeds uitgevoerd:
Acrobat Reader verwijderd --> laptop opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd.
Opent echter nog steeds niet
Hoe kan ik dit oplossen?
3
Hallo,
Verwijder Adobe Reader eens met de Acrobat Cleaner Tool.
Installeer het programma vervolgens opnieuw en kijk of het probleem dan verholpen is.
Verwijder Adobe Reader eens met de Acrobat Cleaner Tool.
Installeer het programma vervolgens opnieuw en kijk of het probleem dan verholpen is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Adobe verwijderd met de Acrobat Cleaner Tool en hierna de laptop opnieuw opgestart.
Adobe opnieuw geïnstalleerd maar program werkt nog steeds niet.
In de bijlage de cleaner log.
Adobe opnieuw geïnstalleerd maar program werkt nog steeds niet.
In de bijlage de cleaner log.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
5
Hallo,
Verwijder nogmaals deze versie met de Acrobat Clean Tool en herstart hierna de computer.
Download hierna via deze link de volgende versie "Reader DC 2017.012.20093".
Heb je met deze versie dan nog steeds het probleem?
Verwijder nogmaals deze versie met de Acrobat Clean Tool en herstart hierna de computer.
Download hierna via deze link de volgende versie "Reader DC 2017.012.20093".
Heb je met deze versie dan nog steeds het probleem?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het probleem is verholpen...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)