Plaats reactie
62
Het internet is soms erg traag (er wordt dan gevraagd of ik de pagina wil stoppen of wil wachten) maar dat zou best kunnen komen doordat mijn laptop al best oud is.
Maar ik heb ook al een tijdje dat als ik een afbeelding open heb in het 2de scherm (dat ik op mijn laptop heb aangesloten) dat er alleen een roze vlak te zien is, terwijl het op mijn laptopscherm wel goed wordt weergegeven als ik de afbeelding daarheen verplaats. Andere dingen worden op het 2de scherm wel goed weergegeven. Enig idee waar dat aan kan liggen? 
63
Het internet is soms erg traag (er wordt dan gevraagd of ik de pagina wil stoppen of wil wachten) maar dat zou best kunnen komen doordat mijn laptop al best oud is.
Schakel eens je modem/router en je computer uit. Herstart als eerste je modem/router en wacht een paar minuten.
Start daarna je computer. Geeft dit verbetering ?
Enig idee waar dat aan kan liggen?
Mogelijk een videokaart-driver probleem. Controleer of er updates hiervoor zijn (via Configuratiescherm - Apparaatbeheer - Beeldschermadapters)
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
64
PeterJ schreef:Schakel eens je modem/router en je computer uit. Herstart als eerste je modem/router en wacht een paar minuten.
Start daarna je computer. Geeft dit verbetering ?
De modem zit weggestopt in een kast waar alleen de huisbaas een sleutel van heeft... Dus dat gaat niet
PeterJ schreef:Mogelijk een videokaart-driver probleem. Controleer of er updates hiervoor zijn (via Configuratiescherm - Apparaatbeheer - Beeldschermadapters)
Ik heb het gecheckt en de software was al up-to-date
65
Doe eens een controle van je internet-snelheid:
1. Ga naar http://www.speedtest.net/nl/ en klik in het midden van het scherm op TEST STARTEN.
2. Wacht tot dit klaar is en klik dan op DIT RESULTAAT DELEN.
3. Klik vervolgens op het tabblad FORUM en daarna op KOPIËREN en plak de link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
67
Dit ziet er wat afwijkend uit. Meestal is downloadsnelheid een factor 5 to 8 keer hoger dan de uploadsnelheid.
Een verklaring kan zijn dat er meerdere computers aan het downloaden waren tijdens de test.

Voer de speedtest ook eens uit op andere tijdstippen en vergelijk het resultaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
68
Afbeelding
Beide snelheden zijn nu hoger, maar nog steeds ongeveer gelijk aan elkaar (en downloadsnelheid zelfs wat lager dan uploadsnelheid)
71
Ik denk dat er meerdere gebruikers op dit modem/router aangesloten zijn waardoor de verbinding soms minder snel is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
72
Het klopt dat er meerdere mensen gebruik van maken, maar overdag zijn de meesten niet thuis. En ik heb het gevoel dat het een jaar geleden beter was. Maar goed, hier valt dus niet zo veel aan te doen. Dank voor al je hulp!
73
Het klopt dat er meerdere mensen gebruik van maken, maar overdag zijn de meesten niet thuis.
Dat wil niets zeggen. Programma's zoals Bittorrent kunnen bijvoorbeeld bezig zijn zonder dat een gebruiker fysiek aanwezig is.
Graag gedaan. Doe onderstaande nog.

* De gebruikte tools en logbestanden opruimen.
Download Afbeelding "Delfix by Xplode" hier of hier.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge system restore
  • Reset system settings
Klik op Run en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Deze tool maakt een logbestand. Dit hoef je niet te plaatsen.

Tools en logbestanden gebruikt in dit topic die nog niet verwijdert zijn mag je handmatig verwijderen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”