Plaats reactie
32
De SURT tool heeft een groot aantal corrupties gerepareerd. Niet alle maar daar komen we op terug.
Herstart de computer.
Controleer of Windows Update en Systeemherstel nu normaal functioneren.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
33
Soms staakt Windows Update het zoeken naar updates met een foutmelding, maar de andere keren lukt het hem om updates te vinden (heb ik nu deels geïnstalleerd). Er zijn ook weer herstelpunten gemaakt.

Hoe ontstaan die corrupties? Had ik dat zelf kunnen voorkomen?
34
Soms staakt Windows Update het zoeken naar updates met een foutmelding,
Indien Windows Update een probleem meld, herstart dan de computer en probeer het nogmaals. Laat alle belangrijke updates installeren. Vertel of dit gelukt is. Lukt dit na enkele pogingen niet, meldt dan de foutmelding die je krijgt.
Hoe ontstaan die corrupties? Had ik dat zelf kunnen voorkomen?
Lastig te zeggen. Dit kan o.a. door veroudering, je Windows is ±6 jaar oud, systeemcrashes of fouten in de software. Je had dat niet kunnen voorkomen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
36
Mooi zo.
Start ter controle nogmaals de SURT tool en post het nieuwe logbestand hiervan.

Zijn er nog problemen merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
37
Ik heb de SURT tool een paar dagen geleden geprobeerd, maar soms gaf hij een foutmelding en stopte en soms bleef hij steken bij de status "Initializing installation...". Ik heb de computer al een paar keer opnieuw opgestart en ook de SURT tool opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Inmiddels kan ik hem ook niet meer downloaden.

Wat betreft problemen:
- ik heb al een hele tijd dat als ik mijn computer afsluit ik een melding krijg:
"The exception Breakpoint
A breakpoint has bean reached.
(0x80000003) occurred in the application at location 0x520ebf0.
Click on OK to terminate the program"

- en sinds de updates heb ik soms dat als ik mijn computer opstart die windowsbalk er raar uitziet en de melding:
"Windows could not connect to the System Event Notification Service service. This problem prevents standard users from logging on to the system. As an administrative user, you can review the System Event Log for details about why the service didn't respond"
Ik weet niet wat dit betekent en ik weet ook niet waar ik de System Event log kan vinden
38
Doe eerst het volgende:
  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\System32\Config
  • Selecteer het bestand COMPONENTS en kopieer dit naar je bureaublad.
    Let op: Indien je een melding krijgt dat het bestand in gebruik is, herstart dan je computer en probeer het nogmaals.
  • Rechtsklik op het bestand COMPONENTS op je bureaublad en kies Kopiëren naar... - Gecomprimeerde (zipped) map.
    Hierdoor wordt het bestand ingepakt met als naam COMPONENTS.ZIP.
  • Upload het bestand COMPONENTS.ZIP naar https://www.filedropper.com en post de downloadlink.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
43
Sorry voor de vertraging.

Stap 1:
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Stap 2:
Start opnieuw de System Update Readiness Tool (SURT) en wacht geduldig tot de tool klaar is.

Upload het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CheckSUR.log naar http://www.filedropper.com.
Na het uploaden, kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
44
Hierbij het fixlog bestand. De SURT tool werkt nog steeds niet (blijft nog steeds hangen bij de status "initializing installation..."
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
45
Maak uit voorzorg alvast backups van al je belangrijke bestanden.

Daarna, dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
Zorg dat "Addition.txt" is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg alleen het bestand "Addition.txt" toe als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”