Plaats reactie
1
hallo allemaal ik ben edwin ,ben net nieuw en een beetje dom geweest , ik hen een nieuwe usb stick van sandisk een 64 gig 3.o zomaar uit de laptop gehaald ,dus niet eerst met de keuze software kan veili verweiderd worden , nu zit de lapto mijn usb stick niet meer ,heb al de standaard oplossingen wat her omschreven wordt al gedaan , dus start/uitvoeren/devmgmt.msc  en dan verwijderen en op nieuw opstarten ,ook de optie met usbdevieuw is het probleem niet het zelfde , ook met de laptop naar een eerdere datum terug zetten heeft niet geholpen , andere usb poorten werken wel ,omdt ik dat met veilgverwijderen heb gedaan heeft iemand een oplossing hier voor ,al vast bedankt voor de moeite m.v.g edwin windows 10 home ,64 bit , geen virus scan ,firewall windows defender
2
Het zou kunnen dat door het vroegtijdig verwijderen van je stick het bestandsysteem beschadigd is.
Je zou eens kunnen kijken via computerbeheer ( start, uitvoeren: compmgmt.msc) of de stick wel zichtbaar is in schijfbeheer wat je daar vind.
Als dat zo is, dan zou formatteren kunnen helpen.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
3
bedankt voor reactie , heb gekeken maar nee ikzie dan niet de stick , in de 2 andere poorten wel , kan alleen geen foto bij sluiten helaas
4
Tja, dan ziet de computer de stick niet en ik ben bang dat je er dan ook niet zo heel veel meer mee kunt doen.
Alle opties om hem weer leesbaar te maken gaan er toch van uit dat je de stick in ieder geval vind.
Als dat dus niet het geval is, dan weet ik het op dit moment ook niet meer.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
7
Ik ben er even uit, ik dacht dat de betreffende USB-stick het op geen enkele poort op die laptop deed en andere sticks wel.
Heb ik dat mis ?
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
9
OK, dan had ik het verkeerd begrepen. De USB-stick is dus in orde.
Je zou in apparaatbeheer de Universal Serial Bus-controllers kunnen verwijderen, daarna de computer opnieuw starten en kijke of hij dan terug is.
Je zult dan wel de stuurprogramma's van het moederbord nodig hebben.
Overigens is het bij "zomaar" er uit halen van de usb-stick, meestal de stick die dienst weigert. 
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
11
Koop je een nieuwe...? Maar hij doet het toch in die andere poorten, dan lijkt het me sterk dat die stick defect is.
Al in een andere computer geprobeerd ?
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
12
ik heb ook niet gezegt dat hij defect is , alleen die ene poort ,daar doet ie het niet meer op , en alle usb sticks werken op die poort ge woon en die sandisc werkt ook op andere pc
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”