Plaats reactie
1
Sinds een paar weken valt mij op dat,  als ik grotere bestanden download (bv. update TomTom) de muziek van iTunes "stottert".
Het downloaden gaat ook trager merk. Heb de pc grondig gescand op virussen e.d. Niets gevonden. Ook geen Malware.
Kan dit liggen aan het geheugen?
Heb Windows 7 SP.1.Fysiek geheugen 4 GB. Lijkt mij toch ruim.
Wat kan de oorzaak zijn?
2
Aanvulling.
Ik las in het blad Tips&Trucs een download voor Malware verwijderen. Heb dit programma gedownload en laten draaien.
Er kwamen 18 links uit. Maar om deze nu allemaal te verwijderen lijkt mij niet goed.
Ik weet niet waar deze links voor staan en misschien verwijder ik dan belangrijke zaken, zodat de pc problemen gaat veroorzaken.
Het programma is van Malwarebytes AdwCleaner. www.malwarebytes.com/adwcleaner
Misschien staan hier toch links in de mijn  probleem veroorzaken? .
3
Het logbestand van AdwCleaner is opgeslagen in de map C: > AdwCleaner en heeft de naam AdwCleaner[S0].txt.
Je kunt dat bestand als bijlage bij een volgende reactie plaatsen. Lees er hier meer over: viewtopic.php?f=332&t=12390

Let op: de knop Bijlagen wordt pas zichtbaar, nadat je hebt geklikt op de knop Volledige bewerker & Voorbeeld, die rechtsonder het tekstvak staat, waarin jij je reactie typt.

Nadat jij die bijlage hebt geplaatst zul je hulp krijgen van een security expert. Mogelijk zal die helper dit topic gaan verplaatsen, maar daar krijg je dan bericht van.
4
Heb het bestandje bijgevoegd. Alvast bedankt voor alle moeite.
Wacht op reactie.

Groetjes.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Hallo,

Je mag AdwCleaner nog eens draaien en dan de items laten verwijderen;

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Nu verschijnt het scherm "AdwCleaner – Closing programs" klik hier op Ok. (Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen even van het bureaublad verdwijnen, dit is normaal.)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Ok, en hierna nogmaals op Ok om de computer opnieuw op te starten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Doe ook eens:

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download de Afbeelding Junkware Removal Tool naar het bureaublad.

Junkware Removal Tool uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op JRT.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk bij het commandprompt venster op een willekeurig toets om door te gaan, vervolgens zal er een back-up van het register gemaakt worden.
  • De tool zal vervolgens het systeem scannen.
  • De scan kan afhankelijk van je systeemspecificaties soms vrij lang duren, wacht geduldig af.
  • Als de scan gereed is zal er een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch worden geopend.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Bedankt voor het antwoord.Ik zal eerst een back up maken van mijn pc alvorens ik zaken verwijder.
De links die ik verwijder zeggen mij niets. Er wordt in het artikel van Tips&Trucs uitdrukkelijk gewaarschuwd voor het verwijderen van links als je niet weet wat je weggooit.
Moet er even voor gaan zitten dus.
Wordt vervolgd.

Bedankt.
 
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”