Plaats reactie
1
Goedenavond,
Vorige week is mijn pc overleden. Nu heb ik intussen een nieuwe waarop ik lightroom 6 heb geïnstalleerd. vorig jaar heb ik dat gekocht en geïnstalleerd op mijn intussen overleden pc. Nu krijg ik als ik het serienummer invoer de volgende melding: het serienummer wordt al gebruikt op het maximaal toegestane aantal computers.u moet een andere computer binnen 29 dagen  deactiveren als u dit product wilt gebruiken.
Echter als ik op de site van adobe zoek dan is er geen telefoonnummer beschikbaar en moet ik het doen met en forums die alleen in het Engels beschikbaar zijn. Helaas ken ik geen Engels. Is er iemand die mij hier mee kan helpen?

Groetjes Barbara
Groetjes Barbara
3
Nee, dat helpt me helaas niet verder. In de winkel waar ik de nieuwe pc heb gekocht zijn ze vandaag ook al op zoek geweest. Die kwamen uiteindelijk ook tot de conclusie dat het via een of ander forum moest ze hebben zich daar ook wel aangemeld maar de wachttijden liepen behoorlijk op. Als ze nog een reactie kregen zou ik t horen en anders moest ik t toch zelf oplossen. Niets gehoord dus vandaar mijn vraag om hulp.
Groetjes Barbara
4
Nessie schreef:Nee, dat helpt me helaas niet verder.
Heeft u die link al goed doorgenomen ? (in zo'n korte tijd)

Via Adobe forum is ook mogelijk.
U kunt ook het probleem in het NL aankaarten en dat de antwoorden in het engels wordt gegeven; zie dit topic als voorbeeld.
Toevallig bijna hetzelfde probleem.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Die eerste link had ik eerder op de avond al helemaal door genomen :-) die tweede van dat forum zal ik morgen op de pc doornemen. Bedankt voor de antwoorden.
Groetjes Barbara
6
Beste Barbara.
Lightroom 6 kun je deactiveren door je af te melden via ofwel Help -> deactiveren of als dat niet bestaat Help -> afmelden.
Dit moet gebeuren op de pc waar origineel Lightroom 6 op geinstalleerd staat. Als dat niet meer kan omdat de pc overleden is, dan is de enige andere mogelijkheid nog om telefonisch contact op te nemen met Adobe support.
Greetings, Black Tiger.
7
En daar zat nu net het probleem, er was geen telefonisch suport. Vanmiddag toch maar zo'n Engelstalige chat gestart en t werkt allemaal weer zo als het hoort. Nogmaals bedankt voor de reacties.
Groetjes Barbara
8
Ah dju, dat was ik inmiddels weer vergeten dat er geen telefonische support was, sorry. :-[
Maar hoe is het nu opgelost? Heb jij iets kunnen doen of hebben zij het voor je moeten fixen aan hun kant? Want dat is misschien wel handig om te weten als er in de toekomst mensen met hetzelfde onderwerp dit probleem hebben en hier op 't forum komen kijken.
Greetings, Black Tiger.
9
Op de site van adobe eerst de standaard probleem oplossingen doorgelopen en uiteindelijk kwam ik in een scherm waarin ik een chat kon starten. t probleem eerst gewoon in het Nederlands uitgelegd maar de vraag kwam of ik t ook in het Engels kon doen. Met mijn steenkolen Engels het probleem uitgelegd. Zij vroegen naar het serienummer en toen hebben zij die gecrashte pc gedeactiveerd.
Groetjes Barbara
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”