Plaats reactie
1
Hallo.
Ik ben nieuw hier, en ben een echte digibeet. Snap niet veel van computers en zo. Ben dan ook niet meer de jongste.

Ik heb een vraag over ccleaner.
Daar kan je cookies van de linker kolom naar de rechter verplaatsen. Dat lukt mij zelfs. hihi.
Ik bewaar ze voor het inloggen op sites.
Nou begrijp ik niet helemaal welke cookies ik naar rechts moet verplaatsen.
Veel sites staan in de linker kolom MET en ZONDER www. ervoor. Moet ik die alletwee naar rechts verplaatsen?
En zo niet, welke moet ik dan wel nemen? Mn rechter kolom wordt wel erg lang nu, want ik verplaats ze voor alle zekerheid maar alle 2. Want soms gaat het inloggen niet goed als ik een van de 2 neem, en ik kom er niet achter waar dat aan ligt.
Ook staan er massa's cookies die me niets zeggen, zoals bv. pingdom.net, of krxd.net, addhis.com  enz. enz.  Het duizelt me ervan.

Als iemand me kan helpen, heel graag.
Ik hoop dat dit geen al te domme vraag is. *bloos*

groetjes
Tante Til
2
Tante Til schreef:.
Veel sites staan in de linker kolom MET en ZONDER www. ervoor. Moet ik die alletwee naar rechts verplaatsen?
En zo niet, welke moet ik dan wel nemen? Mn rechter kolom wordt wel erg lang nu, want ik verplaats ze voor alle zekerheid maar alle 2. Want soms gaat het inloggen niet goed als ik een van de 2 neem, en ik kom er niet achter waar dat aan ligt.
Ja, als je ook een wachtwoord voor die site nodig heb moet je ze beide behouden.
Ook staan er massa's cookies die me niets zeggen, zoals bv. pingdom.net, of krxd.net, addhis.com  enz. enz.  Het duizelt me ervan.
Door het surfen over het net ontstaan veel cookies waar je ook geen weet van heb maar die worden weer opgeruimt als je Ccleaner deze laat opschonen.
Ik hoop dat dit geen al te domme vraag is. *bloos*
Domme vragen bestaan niet daarom zijn dit soort forums om mensen zoals jou te helpen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hallo Abbs

Hartstikke bedankt voor je reactie. Dat is al nummer 1 van mn vragenlijstje dat opgehelderd is.  ;D
Ik heb er nog meer, maar die horen in een ander draadje.

:smileybye:
Always look at the bright side of life
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”