Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Kostenzer
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: Avira
FW: Avira

Hoe plaats je tegenwoordig foto's op google earth?

do 15 dec, 2016 17:08:55

Vroeger, toen ik nog klein was :lol: heb ik wel eens een paar foto's op google earth geplaatst. Nu hebben ze het over een andere boeg gegooid en ik kan er geen touw meer aan vast knopen.
Panoramio bestaat niet meer voor dit doel. Verder zoek ik in een kringetje en krijg info over het plaatsen van overlay's. Nou dat zoek ik dus niet.
Verder zijn het lappen Engels die ik niet begrijp in het kader van wat ik zoek.

De vraag:
Kan ik op google earth nog steeds foto's plaatsen?
Zo ja, waar kan ik dan (voor mij) begrijpelijke sites vinden waar op dit uitgelegd wordt.

Alvast bedankt.

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

Re: Hoe plaats je tegenwoordig foto's op google earth?

vr 16 dec, 2016 00:56:21

Wellicht biedt deze link een oplossing :pray:

Update:
Zie ook deze link en lees ook de reacties.
Laatst gewijzigd door iEscape op vr 16 dec, 2016 01:21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: info toegevoegd
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Kostenzer
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: Avira
FW: Avira

Re: Hoe plaats je tegenwoordig foto's op google earth?

vr 16 dec, 2016 10:57:32

Je eerste link is om overlays te maken. Die heb ik al de nodige keren voorbij zien komen en is wat ik niet zoek.
De tweede link is zeer informatief. Google maps, met name de fotobalk er onder vind ik zelf niet zo geweldig.
Begrijp het ook nog niet zo hoe daar afbeelding in te plaatsen zijn. Maar heb nu wel een aangrijpingspunt om verder te zoeken.
Alvast bedankt.