Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

conducteur
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: microsoft security essentials
AM: heb ik nog niet
FW: ik weet niet of dat op mijn pc zit

ccleaner

za 05 nov, 2016 00:44:35

Als ik Ccleaner gebruik heb ik de volgende vraag.
Onder rubriek cleaner staan bestanden met vinkje en zonder vinkje.
Verwijderd cleaner alle afgevinkte bestanden of omgekeerd alle niet afgevinkte bestanden, want dit is mij niet duidelijk.?
Wie kan mijn vraag beantwoorden of heeft nog een goed tip voor het gebruik van ccleaner.?

falstring
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren

Re: ccleaner

za 05 nov, 2016 11:40:03

de opties waar een vinkje in het hokje staat zijn actief.
staat er geen vinkje dan wordt die actie overgeslagen