Plaats reactie
1
Hallo,
Ik werk met PowerPoint 2013, ik heb een virus gehad en sindsdien ben ik mijn wachtwoorden vergeten van mijn gemaakte voorstellingen.
Ik had een mapje gemaakt met mijn wachtwoord.
Hoe zou ik dat weer te weten kunnen komen.
Ik werk met Windows 7.
Alvast bedankt.
danjp
2
@ danjp,

Om u beter te kunnen helpen is uw bericht verplaatst naar het forum-onderdeel Overige Software & E-mail software.
Naar mijn weten is PowerPoint Password Recovery wellicht een oplossing.
Ik zou eerst contact opnemen of ook werkt voor PowerPoint 2013.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo, heb de proefversie gedownload, ik heb die maar éénmaal nodig om mijn wachtwoord achter te halen.
Wanneer ik een PPS wil openen vraag hij mijn paswoord.
Spijtig genoeg werkt het niet, als ik op OPEN klik in PowerPoint Password v17.5 krijg ik volgend bericht, " This document is not password-protected.
Note that if you want te recover a password-protected VBA macros module, you shold use the VBA Password program" 
4
danjp schreef:Ik werk met PowerPoint 2013, ik heb een virus gehad en sindsdien ben ik mijn wachtwoorden vergeten van mijn gemaakte voorstellingen.
Die virus heeft niets te maken met het vergeten van de wachtwoorden, dat zijn twee aparte zaken.
Ik zou toch beginnen met een spiekboekje waar u uw wachtwoorden bewaard of een wachtwoordmanager programma te gebruiken.
Voorkomen is beter dan genezen  ;D
danjp schreef:Spijtig genoeg werkt het niet, als ik op OPEN klik in PowerPoint Password v17.5 krijg ik volgend bericht, " This document is not password-protected.
Note that if you want te recover a password-protected VBA macros module, you shold use the VBA Password program"
Ik heb het programma zelf nog nooit nodig gehad, ik beveiligd nooit documenten en / of mappen.
De boodschap is duidelijk.
De vraag is nu, hoe de map is beveiligd?

Ik zou het antwoord ook niet weten, heb weinig kaas van VBA-macro's gegeten  :crash:
Maar wellicht hebben andere leden meer verstand van  :pray:

Indien er géén reactie komen dan zou ik bij Microsoft Community de vraag stellen, wellicht komt er een antwoord.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Bedankt voor je antwoord.
In het verleden heb ik uren en dagen aan een voorstelling gewerkt.
Tot mijn verbazing heb ik op YouTub een voorstelling van mij gezien, geplaatst door iemand anders, die er nog opstaat.
Van dan af heb ik mijn voorstellingen met een wachtwoord voorzien.
Toch bedankt voor je aandacht.
Mvg,
danjp
6
danjp schreef:In het verleden heb ik uren en dagen aan een voorstelling gewerkt.
Tot mijn verbazing heb ik op YouTub een voorstelling van mij gezien, geplaatst door iemand anders, die er nog opstaat.
Dan heeft die persoon toch toegang tot uw computer?
danjp schreef:Van dan af heb ik mijn voorstellingen met een wachtwoord voorzien.
Hoe heeft u de map beveiligd?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Met PowerPoint zelf.
- Opslaan als
- Extra
- Algemene opties
- Wachtwoord voor openen
daar kan je een wachtwoord instellen
8
Bij even of dit werk, is wel een ietsje gedateerd bericht en het gaat om PowerPoint 2010.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Ik heb PowerPoint 2010 en nu werk ik met PowerPoint 2013.

Ik heb het aandachtig gelezen, ik klikte op " Info "  vervolgens zou er moeten " Protest Presentatie staan, maar vindt dit nergens terug.
Ik denk als ik ze terug wil alles moeten opnieuw doen, maar zie dat niet zitten, heb er een 10 tal.
Maar toch bedankt voor je aandacht
10
danjp schreef:Ik heb PowerPoint 2010 en nu werk ik met PowerPoint 2013.
Ik heb het aandachtig gelezen, ik klikte op " Info "  vervolgens zou er moeten " Protest Presentatie staan, maar vindt dit nergens terug.
Ik heb hier ook beide, zal van de week (denk zondag) even voor u kijken.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
Een presentatie beveiligen met een wachtwoord  >>  Bestand  >>  Info  >>  Presentatie beveiligen en klik vervolgens op Versleutelen met wachtwoord.
Afbeelding Afbeelding
Sluit de presentatie af en heropen.
Lees nu goed wat bij Let op is vermeld. Wellicht nuttig voor de volgende keer
Het icoon -links van het vraagteken- is het icoon van de Wachtwoordmanager.
Afbeelding Om het wachtwoord te verwijderen ga terug naar Bestand  >>  Info en klik op het puntpijltje bij Presentatie beveiligen en klik vervolgens op Versleutelen met wachtwoord.
Afbeelding Verwijder het wachtwoord en klik op OK.
Afbeelding Vervolgens het bestand Opslaan als  >>  geeft het bestand een andere naam en verwijder het bestand waar het wachtwoord is verwijderd.
Afbeelding Afbeelding
danjp schreef:Ik denk als ik ze terug wil alles moeten opnieuw doen,
Dat is de enige manier, jammer & helaas  ;D
iEscape schreef:
danjp schreef:In het verleden heb ik uren en dagen aan een voorstelling gewerkt.
Tot mijn verbazing heb ik op YouTub een voorstelling van mij gezien, geplaatst door iemand anders, die er nog opstaat.
Dan heeft die persoon toch toegang tot uw computer?
Het is beter om de computer goed te beveiligen - het wachtwoord noteren- :police:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”