Plaats reactie
1
Hallo beste mensen,

Ik heb al langere tijd in mijn downloadmap een mp3 bestand die ik niet kan verwijderen. Als ik dat wil doen krijg ik eerst de vraag of ik zeker weet dat ik die wil verwijderen en dan lukt het alsnog niet. Ik moet het bestand dan controleren omdat die zich niet meer in de downloadmap bevind. Als ik bij de eigenschappen kijk geeft het ook aan dat het een 0bytes bestand is. Maar wel heb ik een blanco vel met artiest/ nummer in die map staan. unlock IT,  IObit, CC, MoveOnBoot, hebben niks voor mij kunnen betekenen. Vond het eerst ook niet zo erg maar puur omdat het niet lukt begin ik mij er nu aan te irriteren. Weet iemand hier hoe je dit bestand zonder pad kan verwijderen want die software hierboven beschreven doet het niet omdat er geen pad aan het bestand vast zit.

Groeten,
een geïrriteerde, Willem.
3
Hallo,

Ik heb unchecky op de laptop gezet en daarna Unlocker maar die doet niks. het geeft wel aan dat het bestand ontgrendeld is maar ik kan er verder nog steeds niks mee doen. Er wordt nog steeds aangegeven dat het bestand zich niet meer in de downloadmap bevind en ik kan er ook niks aan veranderen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”