Gesloten
1
Goedemiddag,
ik denk dat mijn vraag niet hier hoort maar ik weet niet goed waar hem anders te zetten.
Ik schrijf een Blog via Blogger en zou nu een persoon willen blokkeren, ik heb zelf ook al rond gekeken en er blijkt een programma te zijn Toolater.com
maar dat krijg ik niet gedownload.
Kan iemand mij wellicht verder op weg helpen ?

met vriendelijke groet,
Yvonne.
2
Yvonne schreef:Ik schrijf een Blog via Blogger en zou nu een persoon willen blokkeren, ik heb zelf ook al rond gekeken en er blijkt een programma te zijn Toolater.com
maar dat krijg ik niet gedownload.
Ik gebruik toolator niet, maar als ik goed bedrijp is toolator een gratis online IP blocker service / dienst.

U hoeft dus niets te downloaden.
Kijk even hier.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
ik heb inmiddels begrepen dat Toolater.com niet meer werkt, daarnaast zou ik een email-blokker willen voor mijn blog.
met vr grt
Yvonne
5
heb ik gedaan, maar werkt dat ook voor de blog, ik zou anders dat ook via mijn Noroin AntiSpam kunnen invoeren.
Het gaat mij dus m.n. om diegene die alleen maar mijn blog kijkt om te volgen.
met vr grt
Yvonne
7
Excuus dat weet ik niet, ik heb géén blog.
Wellicht kan iemand anders u helpen. 
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
Dank voor Uw moeite, nu maar hopen dat er iemand is die me verder kan helpen.
met vr grt
Yvonne
9
Ik kwam dit artikel net tegen.
Ik weet niet of het iest is voor u, maar wellicht interessant om door te nemen.
Wellicht de moeite waard om daar een reply achter te laten ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Dank maar daar ben ik begonnen en zij kunnen me daar ook niet verder helpen.
Met vr grt Yvonne
12
Dag Maxstar,
ja dat klopt, ik zou graag een persoon die mijn blog volgt willen blokkeren, ik heb alleen een mailadres van deze persoon.

met vr grt
Yvonne
13
Hallo,

Als je niet meer wilt dat iemand toegang heeft tot je blog, kun je de toegang intrekken.
  1. Log in bij Blogger.
  2. Selecteer de blog die je wilt bewerken.
  3. Klik op Instellingen > Basis > Rechten in het menu aan de linkerkant.
  4. Klik in het gedeelte Bloglezers op Bewerken > Alleen deze lezers.
Klik op Deze gebruiker verwijderen naast de naam van de persoon die je wilt verwijderen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Dag Maxstar,

dat had ik zelf ook gevonden maar dat werkt niet, omdat als je blog openbaar is er geen inloggegevens worden bewaard.

met vr grt
Yvonne
 
15
Heeft u wel eens gemaild met deze persoon?
Mogelijk vind u in de headers van het e-mail bericht een ip-adres van deze persoon. Middels dit ip-adres kunt u mogelijk de toegang ontzeggen via een ht-access script.
Indien jahttp://whatismyipaddress.com/find-headers zo kunt u per dienst of per e-mail programma het ip-adres uit de header halen.
Gesloten

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”