Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Avast Free A.V.
AM: Malwarebytes Anti-Malware
FW: niet actief wegens AV

MS WORD 2013 - voettekst

za 16 jul, 2016 17:12:45

Beste,
ik heb op dit moment een boekje in word - 32 pag. - waarbij een voettekst is ingevoegd voor paginanummering.
waar ik het ook invoeg, altijd begint de paginanummering vanaf de eerste bladzijde.
Maar de paginanummering zou maar mogen beginnen op bladzijde 5... en met het nummer 5.
heb al een aantal pogingen gedaan, maar ik slaag er niet in, gewoon omdat ik het niet weet.
Kunnen jullie helpen?
Thanks
joodemyr

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

Re: MS WORD 2013 - voettekst

zo 17 jul, 2016 13:43:49

Dag joodemyr, ik heb hier totaal geen verstand van, maar Google lijkt wel antwoorden op te leveren...

Nog geen paginanummering aanbrengen. Wanneer je al paginanummers hebt aangebracht in de voettekst, dan verwijder je die eerst.
Verdeel eerst je document in 2 secties. Dat doe je door aan het einde van pagina 4 een sectie-einde aan te brengen.
Daarna ga je naar de vijfde pagina van je boekje en ga je paginering aanbrengen in die (tweede) sectie. Daarbij kun je aangeven dat de paginering niet met 1 moet beginnen, maar met 5.
Zie voor meer uitleg (met afbeeldingen) deze website: https://support.office.com/nl-nl/articl ... 0bd0eb3f02

joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Avast Free A.V.
AM: Malwarebytes Anti-Malware
FW: niet actief wegens AV

do 21 jul, 2016 14:53:25

Dag Porrelaar,
Het heeft wat geduurd (beetje druk, de warmte, het toch even onder de vingers krijgen), maar gesnapt en gelukt.
Bedankt; mag wat mij betreft afgesloten worden.
Een verlof nakend...geniet er van!
joodemyr

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

do 21 jul, 2016 15:09:32

Fijn dat het gelukt is en bedankt voor de feedback.