Plaats reactie
1
Krijg zowel in Firefox en Google Chrome op de laptop en in Firefox op de Desktop de melding bij het aanmeldscherm FB: Deze functie is op dit moment niet beschikbaar, Er is een fout opgetreden bij het verwerken van dit verzoek. Probeer het later nog eens.
Uiteraard een aantal keren en tijdstippen later het nog eens geprobeerd, maar steeds weer dezelfde melding.
Vreemd is ook dat dit alleen bij mijn eigen profiel gebeurd. Aanmelding met dit profiel op de Desktop in Google Chrome is geen probleem en dat geldt ook voor aanmeldingen met andere gebruikersprofielen zowel in Firefox als Google (op de laptop).
Van alles bekeken en gedaan maar geen resultaat. Zelfs de-installeren en opnieuw installeren biedt geen oplossing. Lijkt op een virus of hacking.
Iemand een oplossing?
2
lijkt me aan te rade om die pc eens grondig te laten inspecteren door de experts hier.
dat steek je zo aan de vork:
Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.
3
Hoi,
Hierbij de RSIT log die ik heb gedraaid op de PC. Het gaat bij FB om de aanmeldfunctie. En nogmaals het gebeurt alleen bij de aanmelding van mijn eigen profiel. Bij andere profielen geen enkel probleem.
Ik hoop echt dat jullie wat kunnen vinden cq het probleem kunnen lossen.
Omdat de melding zich ook voordoet op de laptop, ga ik daar zometeen RSIT opdraaien.
De PC draait trouwens onder Windows XP Pro. Ik heb daar tot voor een paar dagen terug nooit dit probleem gehad.

Groet,
Naveke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
@ naveke,

Prima :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Hoi
Op mijn Android kan ik zonder probleem met mijn FB account inloggen.
Nog iets vreemds: zoals gemeld doet het probleem zich ook voor op de laptop. Althans deed tot en met gisteravond. Want toen ik RSIT wilde uitvoeren op de laptop, heb ik toch nog even geprobeerd in te loggen op FB. En dat ging zonder probleem. Paar keer afgemeld en opnieuw aangemeld; zonder probleem tot nog toe. Het enige opvallende was dat in 1e instantie het FB aanmeldscherm in het Turks was. Na ingeven van mijn account gegevens was alles in het Nederlands en zoals gezegd aanmelding succesvol.
Overigens: in 1e instantie deed het probleem zich alleen voor op de desktop en dan nog alleen onder Mozilla.
Groet
Naveke
7
Hallo,

Gaan we eerst je desktop verder na kijken;

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Hallo,

Ik zie dat je Facebook Video Calling ook gebruikt is die uptodate?


Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

Code: Selecteer alles

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "about:newtab" <======= ATTENTION
BHO: No Name -> {EE932B49-D5C0-4D19-A3DA-CE0849258DE6} -> No File
FF SelectedSearchEngine: Ask Web Search
CHR HomePage: Default -> hxxp://isearch.avg.com/?cid={EAA351B8-1B2F-4699-AF7C-3910E3C3C9F7}&mid=1078c2e7766547d185c6fd3fcc362309-8c7a52f660799ef7435c0cbc1b43acbedf6ccb3e&lang=en&ds=AVG&pr=fr&d=2012-10-03 13:50:54&v=14.0.2.14&pid=avg&sg=&sap=hp
S4 IntelIde; no ImagePath
S2 StarOpen; no ImagePath
U1 WS2IFSL; no ImagePath
S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [X]
S3 ZTEusbnet; system32\DRIVERS\ZTEusbnet.sys [X]
S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X]
S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X]
EmptyTemp:
end
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: C:\Users\Gebruiker\Desktop
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Hoi
Facebook Video Calling is versie 3.1.0.521. Voorzover ik kan nagaan up-to-date.

In de bijlage fixlog.txt

Groet,Naveke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
yep, ik weet dat het niet meer veilig is om met XP op internet te zitten, Ik heb dan ook via jullie forum de beschikking gekregen over Malwarebytes Anti-Exploit Free en Online Armor gekregen.
Blijf het vreemd vinden dat andere FB gebruikers zonder problemen op deze PC kunnen inloggen op FB.

Overigens kan ik me nog steedas niet aanmelden op FB ook niet in de veilige modus. Krijg nog steeds de melding dat de (aanmeld)functie niet beschikbaar is.

Welke mogelijkheden heb ik nog?

Groet, naveke
13
Hallo,

Dus op deze desktop kan je via Google Chrome wel inloggen.
Is je Firefox wel up-to-date?

Online Armor word ook niet meer ondersteunt deze is samen gevoegd met Emsisoft Internet Security.
Dus die zou je kunnen verwijderen.

1. Start CCleaner op.
  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.

2. Firefox met uitgeschakelde add-ons starten
  • Klik op de menuknop Afbeelding en klik daarna op Help Afbeelding .
  • Kies voor de optie Herstarten met uitgeschakelde add-ons vanuit het menu Help.
    Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Herstarten om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden gestart.
  • Heb je nu nog dezelfde problemen via Firefox?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Hallo,
Alle aangegeven stappen uitgevoerd. Resultaat: nihil oftewel blijf die melding en kan met mijn eigen account niet in FB. Lukt nu ook niet meer in GoogleChrome.
Heb toch het idee dat het niet met de browers te maken heeft, maar dat het een Windows (XP) probleem is. Alsof mijn account ergens wordt geblokkeerd, waardoor de verzending fout gaat.
De vraag is alleen waar. Tenminste als mijn conclusie juist is.
Benieuwd naar reactie.

Groet, naveke
15
Maak eens een nieuw account voor je zelf aan.. OK? Zet dan alle gegevens van je oude account over naar je nieuwe... en delete het oude.
Zeker omdat anderen dus geen problemen hebben... is dit een prima optie.

XP: je weet het het.... je zou ook naar een eenvoudige Linux versie kunnen gaan, is iig gratis.

Zoek eens uit of dit wat is:
http://www.banggood.com/Chuwi-Vi10-Ulti ... 04390.html
http://tweakers.net/productreview/12570 ... zwart.html
Zit HMDI op dus je kunt er ook nog een externe monitor op aansluiten.
Gebruik die oude pc als backup voor fotos en zo .. als je dat nog niet hebt..

Probeer vooral uit te vinden of ze wel goed blijven, ik kwam ze toevallig tegen en ik heb geen idee.
Stuur anders de auteur v/d review een bericht of hij al meer ervaringen heeft sinds het verhaal.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”