Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
Ik had onlangs een probleem met een USB stick die voor wachtwoordherstel op mijn Windows PC was, maar daar gebruik ik hem nu niet meer voor. Ik prik 'm in mijn Mac om hem te testen en of er nog rommel op stond. Maar het bleek dat er niks werd weergegeven. Dus ik proberen met Schijfhulpprogramma of ik de stick aan de praat kon krijgen, het is vergelijkbare tool als in Windows. De USB stick stond dus wel degelijk vol (pak 'm beet 30 MB beschikbaar van 1 GB).
Ik wiste de stick volledig en formatteerde hem opnieuw naar FAT32 en het probleem was opgelost. De stick was weer 'als nieuw'.