Plaats reactie
16
FIrefox heeft een ingebouwde net als Chrome vermoed ik.

https://get.adobe.com/nl/flashplayer/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zorg wel dat je de extra opties UITVINKT.
Ja, installeer het gratis hulpprogramma McAfee Security Scan Plus om de status van mijn pc-beveiliging te controleren. Dit heeft geen invloed op bestaande antivirusprogramma- of pc-instellingen.
17
Ik krijg nu dit o.a. te lezen

Flash Player is geïntegreerd met Internet Explorer in Windows 8.
U hoeft Flash Player niet te installeren. :?:
20
Misschien zeg ik nu iets doms Maxstar. Ik heb de popup blokker in IE uitgeschakeld, maar sommige filmjes worden nog steeds met de vermelde melding tegengehouden. Verder heb ik unchecky op mijn computer staan. Wat zijn nog meer adblockers en waar zet ik ze dan uit (bijvoorbeeld in IE)?
22
Hallo,

De pop-up blokkering zal geen invloed hebben op de weergave van embedded video's, een AdBlocker kan dat in sommige gevallen wel.
Maar aan de MTB-log te zien heb je geen aparte plug-in voor Internet Explorer in gebruik. Wat je sowieso wel kan proberen is om Internet Explorer even te resetten.

Internet Explorer opnieuw instellen:
  • Start Internet Explorer.
    • Opmerking: Als u Windows 8 gebruikt, start u Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft dan invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
  • Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
    • Opmerking: Als u Internet Explorer niet kunt starten, kunt u het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.
  • Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
  • Tik of klik op Opnieuw instellen.
  • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
  • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
23
Ik heb alles gedaan zoals je beschreef, maar het effect blijft hetzelfde. Ik kan me voorstellen dat het jullie triggert, maar ik til er ook niet zo zwaar aan. Zolang dit apparaat maar paraat blijft voor mijn dagelijkse boterham... Laat maar gaan
26
Hoi,

Doe het volgende even ter afronding.

Download Afbeelding SecurityCheck naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Indien je van de virusscanner of ander beveiligingspakket melding krijgt dat "DIG.EXE" verbinding met het internet wilt maken sta dit dan toe.
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).
27
Dropbox...dank voor je geduld

esults of screen317's Security Check version 1.010 --- 10/01/15
x64 (UAC is enabled)
Internet Explorer 11
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
Windows Firewall Enabled!
Windows Defender
Kaspersky Internet Security
Antivirus up to date!
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
SpywareBlaster 5.2
Mozilla Firefox (41.0.1)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe
Malwarebytes Anti-Malware mbam.exe
Malwarebytes Anti-Malware mbamscheduler.exe
ArgeWeb OnlineBackupService.exe
Kaspersky Lab Kaspersky Internet Security 15.0.0 avp.exe
Kaspersky Lab Kaspersky Internet Security 15.0.0 avpui.exe
`````````````````System Health check`````````````````
Total Fragmentation on Drive C: %
````````````````````End of Log``````````````````````
29
Goedemorgen,
rudidev schreef:Ik heb alles gedaan zoals je beschreef, maar het effect blijft hetzelfde. Ik kan me voorstellen dat het jullie triggert, maar ik til er ook niet zo zwaar aan. Zolang dit apparaat maar paraat blijft voor mijn dagelijkse boterham... Laat maar gaan
Jammer dat het resetten van Internet Explorer niet het gewenste resultaat heeft gehad! Maar als je het verder zo wilt laten is dat prima uiteraard... :good:
Of het probleem ook daadwerkelijk bij Internet Explorer ligt vraag ik me ook af, Fakebook (nee geen typo) doet wel vaker vreemd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
30
Maxstar, dropbox..het probleem heeft zich al 2 dagen niet meer laten zien. Ik denk dus dat het inderdaad een FB-probleem was.

Bedankt voor jullie meedenken :dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”