Plaats reactie
1
:smileybye: Ik had een vraag als ik een foto heb en ik wil 1 iemand inzoomen en vergroten ga ik altijd naar de foto dan haal ik hem naar voren,naar printscreen en dan zet ik hem bij paint dan selecteer ik wat ik vergroot heb en sla dat op en stuur het naar me afbeeldingen.Tot vanmiddag ik deze handeling wilde doen maar hij bleef verkleind bij het opslaan in me afbeeldingen staat er soms een instelling niet goed?Groetjessss astrid
2
Hallo,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, je hebt een foto en zet die in paint? Zoomt in op een bepaald persoon, maakt daar een screenshot van en zet die weer in paint of zoom je in op de foto en sla je het dan op? Dat zal niet gaan werken dan..
4
:-\ ik zal proberen anders uit te leggen. ik heb een foto die opent hij op me beeldscherm dan kan je die foto naar voren halen dus groter vanuit je afbeeldingen bv.als ik dat gedaan heb doe ik printscreen en plak ik hem in paint daar kan je door middel van dat vierkante stippelijn het gedeelte wat je hebben wil uit die foto omlijnen.Dan kopieer ik dat gedeelte en plak weer bij paint.Dan heb ik dus dat gedeelte wat ik hebben wil maar als ik dan op opslaan druk krijg ik hem niet opgeslagen bij me afbeeldingen zoals ik hem geselecteerd heb maar in het klein.Ik heb gekeken bij formaat wijzigen dat staat op 100 zowel hoor als verticaal bij paint wil ik dat hoger instellen dan valt hij steeds terug ondanks dat ik op ok druk weer terug naar 100.
Zo doe ik het altijd maar ineens gebeurt er dus dit dat hij klein in me afbeeldingen opgeslagen word zoals ik bij de bijlage heb meegestuurd.Normaal slaat hij bv een foto op zoals ik die nu meestuur als voorbeeld en niet zo mini

Nu krijg ik melding van De extensie jpg is niet toegestaan. dus ik weet niet of bijlage gelukt is pffff
5
Hallo,

Je kan de afbeelding uploaden naar Imgdumper.nl.

Kun je de foto niet direct in Paint openen en vanaf daar de juiste persoon eruit vergroten?
6
@ magicworld,

Kijk bij Formaat wijzigen >> ingesteld bij Percentage of Pixels ?
Als een foto vergroot moet worden >> dan is toch (klik in het rondje bij Percentage) van 100 naar 125 of zoiets ?

Dit voorbeeld is 58 x 66 pixels
Afbeelding Klik bij Percentage en in het veld Horizontaal type 150 en vervolgens OK.
Afbeelding Afbeelding De afbeelding is nu 87 x 99 pixels ☞ 50% vergroot.
Afbeelding
magicworld schreef:Nu krijg ik melding van De extensie jpg is niet toegestaan. dus ik weet niet of bijlage gelukt is pffff
Wat ziet u bij onderstaande:
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
het probleem bij formaat wijzigen is dat het getal als ik daarna op ok druk niet blijft staan en weer terug gaat naar die 100 die er al staat
8
magicworld schreef:het probleem bij formaat wijzigen is dat het getal als ik daarna op ok druk niet blijft staan en weer terug gaat naar die 100 die er al staat
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
10
magicworld schreef:ik krijg hem wel op paint maar van paint naar afbeelding doet hij mini
Wat bedoel u?
U sla de vergroot afbeelding op en vervolgens opent u de afbeelding in . . . . welk programma ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
magicworld schreef:het probleem bij formaat wijzigen is dat het getal als ik daarna op ok druk niet blijft staan en weer terug gaat naar die 100 die er al staat
Vergroot de afbeelding bij Pixels.
Nadat de afbeelding is vergroot, wordt logisch gezien bij Percentage weer 100% aangegeven, terwijl in principe de afbeelding reeds vergroot is.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
zoals ik altijd deed bij eerst plakken dan daar boven staat dan opslaan als en dan naar bv je afbeeldingen zo deed hij het altijd en dat doet hij nu ook alleen de foto is dan superklein ineens en als ik op formaat instel 100 hor en verticaal en druk op 150 en dan ok schiet hij auto weer terug naar 100.
15
:o ik krijg wat van paint zet ik hem op pixels ook dan automatish weer terug bij 100 hor en verticaal en op percentage ik kan het niet anders instellen ook al druk ik op ok pfffff
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”