Plaats reactie
1
Ik kan niets vinden over vragen van scanners dus probeer de vraag hier te stellen

kan het niet sorry maar dan zal ik het item verwijderen

tegenwoordig word heel veel gevraagd om bijlage mee te sturen naar bv. energie bedrijf

als er een en pay back actie is en zelfs laatst toen ik in beroep ging voor een bekeuring

ik maak netjes een scan en formulieren worden opgeslagen als pdf

en als er een foto mee moet als Jpec

nu is het vreemde als ik doe op de betreffende sites mee wil sturen dat ze het als fout aan geven

kan niets mee sturen kan iemand mij uit leggen wat ik fout doe ,want je krijgt wel van die bedrijven een pdf bestand dus neem je aan dat het ondersteund word


vriendelijke groet Ayla
2
Wat is de foutmelding en heb je de desbetreffende bedrijf ook gebeld met de vraag waarom er steeds een foutmelding komt als je een bijlage meestuurt.
3
Samuel schreef:Wat is de foutmelding en heb je de desbetreffende bedrijf ook gebeld met de vraag waarom er steeds een foutmelding komt als je een bijlage meestuurt.

heb verschillend keren geïnformeerd krijg eigenlijk geen antwoord denk dat ze het zelf ook niet weten
dus stuur ik het maar weer gewoon met de post op maar toch


ik krijg geen melding als ik een bijlage er bij doe komt er een rood kruis te staan

ge Ayla
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”