Plaats reactie
1
Kan iemand mij uit leggen

ik heb Acrobat Reader DC van Adobe gedownload

nu heb ik iets gelezen over in de cloud

betekend dit nu dat alles wat ik download in de cloud staat

ik wil alleen maar dat ik PDF bestanden kan downloaden op mijn computer

heb ik de verkeerde gepakt

vriendelijke groet Ayla
2
@ Ayla,

Om u beter te kunnen helpen, is uw vraag verplaatst naar het forum onderdeel Overige software & Algemene vragen.
Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
iEscape schreef:@ Ayla,

Om u beter te kunnen helpen, is uw vraag verplaatst naar het forum onderdeel Overige software & Algemene vragen.
Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
dank je wel sorry wist niet waar te plaatsen

gr Ayla
4
Hoi,

Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar wil je PDF bestanden enkel downloaden of ook lezen/bekijken? Dan heb je dat programma nodig, je kan ze gewoon op de computer bewaren.

Waar heb je precies de informatie gevonden over de 'cloud' want die is nieuw voor mij.
5
als je links klikt op het programma staat er verschillenden dingen ook

over de cloud snap het niet het is een heel ander programma als Adobe reader x
9
ayla schreef:Kan iemand mij uit leggen

ik heb Acrobat Reader DC van Adobe gedownload

nu heb ik iets gelezen over in de cloud

betekend dit nu dat alles wat ik download in de cloud staat

ik wil alleen maar dat ik PDF bestanden kan downloaden op mijn computer

heb ik de verkeerde gepakt






Doe meer met de toonaangevende PDF-viewer.
Adobe Acrobat Reader DC is krachtiger dan andere PDF-software, en is de gratis, vertrouwde standaard voor het bekijken, afdrukken en van notities voorzien van PDF's. En nu is het verbonden met Adobe Document Cloud, zodat het eenvoudiger dan ooit is om met PDF's te werken op computers en mobiele apparaten.


vriendelijke groet Ayla
10
@ Ayla,
iEscape schreef:Neem deze links eens door, voor meer informatie over Adobe Reader DC.
Bij die link is alle informatie te vinden over Adobe Reader DC.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
@iEscape dank je wel begrijp het nu gaat niet automatische naar de cloud

moet je een account voor maken.

Dus ik kan het gewoon gebruiken alleen voor PDF bestanden downloaden

groetjes Ayla
12
@ Ayla,

In principe is Adobe Reader XL goed genoeg om .pdf-bestanden te lezen op de computer.

Als u Adobe Acrobat Reader DC alléén gebruikt om .pdf-bestanden te lezen op de computer, en u wilt géén gebruikt maken van Adobe Document Cloud-services, u maakt géén Adobe Cloud account dan blijven uw gedownload .pdf-bestanden op de computer.

Wilt u meer dan alléén .pdf-bestanden lezen op de computer, dan is Adobe Acrobat Reader DC een nuttig software.
Aanvullende Adobe Document Cloud-services zijn slechts een muisklik verwijderd. Binnen Reader, kun je lid worden om aanvullende mogelijkheden voor het maken van PDF-bestanden te activeren, en deze bestanden vervolgens te exporteren naar Word of Excel.
Adobe Acrobat Reader DC-software is de gratis, vertrouwde standaard voor het weergeven, afdrukken, ondertekenen en annoteren van PDF's. Dit is de enige PDF-viewer waarmee u alle soorten PDF-inhoud, inclusief formulieren en multimedia kunt openen en bewerken. De software is gekoppeld aan Adobe Document Cloud, zodat u PDF-bestanden op computers en mobiele apparaten kunt bewerken.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
Adobe voor het alleen lezen van pdf files is vrij lomp en groot.
Gebruik al jaren de free versie van Foxit.
http://www.foxitsoftware.com/downloads/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nitro schijnt ook goed te zijn.
https://www.gonitro.com/nl/pdf-reader" onclick="window.open(this.href);return false;
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
15
Ook ik heb Acrobat Reader gedownload.
Loopt telkens vast! Als je twee documenten hebt geopend en je klikt er dan één weg gaan ze allebei!
Bovendien is de uitgebreide zoekfunctie niet meer standaard! Ik vind het een 'achter' uitgang.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”