Plaats reactie
1
Goedemorgen beste adviseurs. Na U alleen een geweldig en gezond 2015 te hebben toegewenst.

Bij diverse filmpjes die ik wil bekijken of bijvoorbeeld youtube krijg ik de melding dat ik Adobe Flashplayer moet installeren. Chatten lukt ook niet meer in de Flashmodus. Blijkbaar heb ik ergens onbewust iets aangepast, Flashplayer staat gewoon op de computer. Ik heb hem er zojuist afgegooid en opnieuw gedownload maar het resultaat blijft hetzelfde (negatief).
Min computer draait op Windows 7. Kunt u mij adviseren om dit probleem(pje) op te lossen?

Hartelijk dank

Rudi
3
Hartelijk dank voor je reactie

Ik begin nu even aan mezelf te twijfelen. Gisteren (voor de hernieuwde download) was het zowel in IE als Firefox. Ik gebruik doorgaans IE maar heb het dus gisteren vanwege het probleem ook in Firefox getest.

Nu echter gaat het in Firefox wel goed, maar IE nog steeds niet.
Om nog iets duidelijker te zijn misschien. In deze link kwam ik er gisteren achter. Als ik voor flash kies dan loopt hij niet door, blijft hij hangen. http://www.top2000chat.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Op youtube bij verdere probeersels kreeg ik de melding dat Flashplayer moest downloaden. In Firefox gaat het dus inmiddels wel goed.

Rudi
4
Probeer Internet Explorer eens opnieuw in te stellen, herstart voor de zekerheid dan even de computer en kijk of dit het probleem heeft opgelost.

Internet Explorer opnieuw instellen:
  • Start Internet Explorer.
    • Opmerking: Als u Windows 8 gebruikt, start u Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft dan invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
  • Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
    • Opmerking: Als u Internet Explorer niet kunt starten, kunt u het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.
  • Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
  • Tik of klik op Opnieuw instellen.
  • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
  • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”