Plaats reactie
1
Hallo,
Overgenomen een laptop/notebook Samsung NB30. Deze draait op Windows 7 Starter. Gebruikersprogramma's zonder problemen geinstalleerd. Nu wil mijn vriendin graag een leuk plaatje/foto als desktopachtergrond. Heel de control panel doorgelopen, maar ik met de beste wil van de wereld de benodigde optie daarvoor niet terugvinden. De bewuste foto kan worden geopend met Windows Live Picture. Als ik dan met de rechterknop op de foto klik verschijnt de optie "als desktopachtergrond instellen" Kies ik voor die optie dan gebeurt er echter niets.
Iemand enig idee hoe ik die desktopachtergrond krijg aangepast :?:
Voor de volledigheid; we hebben een HP laptop die draait onder Windows7 en een desktop die nog draait onder XP en bij beide is het instellen van een desktopachtergrond a piece a cake oftewel een kind kan de was doen.
2
Hoi Naveke,

De optie om je desktop achtergrond te wijzigen is helaas niet aanwezig in Windows 7 Starter.
Maar met de tekst en uitleg die ze hier geven kan het wel.

Succes :good:
Groetjes Dasle
3
Hoi Dasle,
Ik begon al aan mijzelf te twijfelen, maar die optie is dus inderdaad niet aanwezig in Windows7 Starter. Vreemd eigenlijk. Optie 2 is voor mij de meest werk- en herkenbare en daarmee ga ik een dezer dagen aan de slag. Alvast bedankt voor jouw tip.
Groetjes, Naveke :dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”