Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Panda Security
AM: Malwarebytes Anti-Malware
FW: niet actief wegens AV

Re: HPscanjet300 - install probleem

zo 11 feb, 2018 10:08:55

PeterJ,
  • heb gisteren op een laptop (Acer met 8.1 - waar geen bijkomende apparaten op geïnstalleerd staan) de 2 .exe laten draaien
    1) de setup_basic_300.exe (stuurprogr.)   en   2) de setup_full_install 300.exe
  • was beetje overtuigd dat alles perfect zou lopen en er dus geen problemen zouden zijn.
    RAAR WAS MIJN VASTSTELLING = de eerste aanklik van de SCAN snelkoppeling gaf ook hier - zoals op mijn desktop - de error: hpqkygrp.exe niet gevonden.In de \bin ook maar 25 bestanden!!daarna dezelfde error-problematiek als op mijn desktop (.dll bestanden)..
In Nederland zeggen ze toch '...nou breekt m'n klomp' :eek: Maar toch goed geslapen :sheep:?
     Wat loopt er fout?
     Wat doe ik fout?
     Help... ik verdrink!
Beste, ga dus eerst proberen om nog maar eens een deftig antwoord [LEES 'HULP'] te krijgen bij HP Klantenondersteuning.
                    Graag deze topic voorlopig open laten; Dank!
                    Laat zeker iets weten!

PeterJ
Security Helper
Security Helper

zo 11 feb, 2018 10:45:34

Heb je de ontbrekende bestanden in de bin map geplaatst en dit gaf geen verbetering ?
Apart dat het op een andere computer ook fout gaat.
Je kan nu inderdaad het beste contact opnemen met HP.

We wachten af.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

ma 12 feb, 2018 16:29:21

PeterJ,
(garantieperiode is net uit)
gewoon ter informatie: heb deze vroege namiddag een bericht "met vraag" rond mijn probleem geplaatst op het HP-Forum.
Ben benieuwd of er en wanneer dan reactie komt?????
Wacht af, maar vond een OCR-scanner flatbed (Epson Perfection V39). Bestaat er zoiets als een onpartijdige link om zicht te krijgen op betrouwbaarheid en service?

Tot later

PeterJ
Security Helper
Security Helper

ma 12 feb, 2018 18:11:08

Geen idee wat je bedoeld met onpartijdige link. Ik denk dat HP nu aan zet is om een oplossing te vinden.
We wachten af.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

ma 12 feb, 2018 23:32:01

ik bedoel met 'onpartijdige link het volgende: bij opvraging specificaties zie je diikwijls ook "reviews". Vraag me dan af in hoeverre ONPARTIJDIG?

Wacht inderdaad op reactie van HP. Stuurde mijn bericht zowel in NL als in EN (zie bijlage). Mijn Engels niet zo best maar... hopelijk duidelijk genoeg.
zie bijlage.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7