Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Re: Ik krijg verkeerde updates

wo 22 nov, 2017 12:01:24

Het is woensdag geworden, dus daar ben ik weer.
Ik heb de afgelopen dagen iedere dag Windows Update laten zoeken naar updates. Er werd dan even gezocht, maar al snel kreeg ik de melding: "Uw apparaat is up-to-date".
Prima, er werden dus geen updates voor Office 2010 meer gevonden en geïnstalleerd.
Op maandag 20 november heb ik MS Office Professional Plus 2016 weer geïnstalleerd en geactiveerd. Dat ging zonder problemen. Ik heb nu dus weer een goed werkende versie van MS Office en geen last meer van terugkerende updates voor MS Office 2010.
Wat mij betreft is mijn probleem waarvoor ik dit topic startte, nu opgelost.

Mijn hartelijke dank voor PeterJ en ook voor alle anderen die in dit topic gereageerd hebben!

PeterJ
Security Helper
Security Helper

Re: Ik krijg verkeerde updates

wo 22 nov, 2017 18:41:23

Mooi zo en graag gedaan.
De tools en logbestanden gebruikt in dit topic kan je dan nog opruimen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)