Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

vib189
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Avast premier
AM: malwarebytes
FW: Avast

Foto's uit leeggemaakte prullenbak terughalen

ma 11 sep, 2017 17:09:46

Ik heb per ongeluk de map "afbeeldingen" die vermeld stond onder "snelle toegang" en onder de schijf "C" in Windows 10, gedeleted. 
Nadien heb ik dan de prullenbak leeggemaakt. 
Echter bleek achteraf dat ik al mijn persoonlijke foto's definitief had verwijderd zonder het te weten. 
Ik heb getracht met programma's zoals "recuva" en "GetMyDataback" de foto's terug te halen, maar dat lukte niet. 
Kan u mij helpen?
Dank bij voorbaat.

Black Tiger
Moderator (Netwerken)
Moderator (Netwerken)
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Antimalware
AM: Malware Bytes
FW: Windows Firewall

Re: Foto's uit leeggemaakte prullenbak terughalen

ma 11 sep, 2017 18:33:02

Weet je zeker dat ze echt weg zijn? Heb je nog eens met het zoeksysteem geprobeerd te zoeken op .jpg bestanden?
Want normaliter kun je dingen in die snelle toegang zetten en weer weghalen zonder dat dit invloed heeft op de originele map. Dat is in elk geval zo in Windows 7 en ik kan me niet voorstellen dat dit in W10 anders zou zijn, het gaat immers maar om links.
Greetings, Black Tiger.

Afbeelding

vib189
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Avast premier
AM: malwarebytes
FW: Avast

di 12 sep, 2017 12:09:00

Ja ik heb reeds met het zoeksysteem gezocht maar ze zijn er niet bij. Ik heb wellicht de bewuste reeks foto's gedeleted in de map "afbeeldingen" op de schijf "C".

Black Tiger
Moderator (Netwerken)
Moderator (Netwerken)
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Antimalware
AM: Malware Bytes
FW: Windows Firewall

di 12 sep, 2017 22:45:34

Dat lijkt me eerder het geval als ze zo definitief weg zijn. Ik had nog een beetje hoop dat ze nog ergens anders stonden.
Als Recuva ze al niet terug kan vinden heb ik weinig hoop voor je. Maar je kunt nog eens proberen met Directory Snoop probeerversie of Power Data Recovery.
Of misschien heeft nog iemand anders een tip.
Greetings, Black Tiger.

Afbeelding