Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

ayla
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: KPN

Bluetooth

za 17 jun, 2017 18:12:39

sinds kort kan ik geen foto's meer  via Bluetooth versturen of ontvangen  op mijn computer

wat ik ook doe  lukt niet

zover als ik kan zien zijn de apparaten gekoppeld  en heeft het altijd gedaan

Ook kan ik niet van mijn smartfhone naar die van mijn man iets verzenden 

hij geeft aan op de computer
Dit bluetooth apparaat of de computer kan bestanden van dit type niet  verwerken
snap er niets van is altijd goed gegaan

kan iemand mij uit leggen waar het aan zou kunnen liggen

vriendelijke groet,

Ayla

iEscape
Moderator
Moderator
AV: EIS
AM: MBAM Pro
FW: Little Snitch

Re: Bluetooth

do 13 jul, 2017 22:28:39

Dit topic is ook bij een ander forum geplaatst en het probleem is reeds opgelost.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Afbeelding