Plaats reactie
1
Hallo allemaal

Ik heb een groot probleem. ???
Mijn zoontje heeft een cd in de cd-speler gestopt zonder te kijken of er al een in zat, want het is zo'n cd-speler net zoals in de auto.
Nu kan ik de computer nog wel aanzetten, alleen komt de cd niet meer uit de cd-speler en komt er een schurend geluid uit.
Hoe krijg ik de cd eruit en de andere ook?
2
Welkom op het forum lindsayyy

Oei.... dit is wel een vervelend probleem.
Maar je zult de CD-speler uit de PC moeten halen en open moeten schroeven om de CD te bevrijden uit hun benarde positie.
Verder zou ik voordat je dit gedaan hebt de PC niet meer aanzetten, want de kans dat de CD's beschadigd raken is zeer groot.

Groet Maxstar
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Gisteravond de computer opengemaakt en de cd-speler er uit gehaald en de cd er ook uit gehaald.
Er zitten inderdaad flinke krassen op, maar ze worden nog wel gelezen in de andere computer :o
Nu heb ik net een nieuwe cd-speler gekocht en dacht deze even terug te zetten, alleen past de kabel niet, er zit nergens een connector hiervoor ???

Helpppppppp
5
Ik heb inderdaad een speler met de aansluiting die bovenaan staat op de foto, ik print dit even uit en ga hem snel even ruilen voor die andere. :-[
6
Gister de speler geruild en vanmiddag terug geplaatst, en verdomd het is allemaal gelukt.
Maar wat een gedoe zeg, maar heb nu wel een speler met een normale lade.
Dan kan er tenminste niet zoveel fout gaan. :o

Bedankt voor de info.
8
Die verkoper had het ook al over slot-inn maar ik dacht eigenlijk dat het hele ding zo genoemd werdt :-[
Maarja het gelukkig weer gemaakt, alleen is de PC wel heel erg traag aan het worden, het opstarten duurt zo'n 8 a 9 minuten.
Het is wel een oudje, maar voor de spelletjes voor de kinderen is het genoeg.

Ik heb wel al gedefragmenteerd maar dat heeft niet echt geholpen.
9
Maarja het gelukkig weer gemaakt, alleen is de PC wel heel erg traag aan het worden, het opstarten duurt zo'n 8 a 9 minuten.
Het is wel een oudje, maar voor de spelletjes voor de kinderen is het genoeg.

Ik heb wel al gedefragmenteerd maar dat heeft niet echt geholpen.
Maak anders even een nieuw topic aan voor dit probleem, zodat er niet twee discussies door elkaar lopen. ;)
M.v.g,
~*~Maaike~*~
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”