Plaats reactie
31
Goeiemorgen.

Het is HP advisor en geen HP trip advisor, sorry voor de fout
Het staat bovenin het bureaublad en er staan fubcties in zoals HP Media Smart, Norton Online (deze heb ik eraf gegooid), Dock aanpassen, Uw PC leren kennen, Snapfish en Help en Support.
Ik zie als ik de programma lijst bij start bekijk hiervan niets terug, wel bijvoorbeeld Snapfish en Help en Support.
Er veschijnt een kleine popup waarin staat: uw pc-satus bekijken en beheren.

Verder denk ik dat het probleem zich als eerste voordoet bij de rechtermuisknop, maar als de computer wat langer aanstaat en meerdere documenten heeft openstaan, bijvoorbeeld WORD, dan loopt ie ook vast, dan reageert hij ineens ook niet meer op de linkermuis en reageert heel word niet meer, of panda, of een ander programma

Het lijkt net alsof er op de achtergrond programma's meedraaien zonder dat deze zichtbaar zijn.
Of is het toch een geheugenprobleem?
Ik weet het langzamerhand echt niet meer

Zou het een geheugenprobleem kunnen zijn?
32
Omdat je het probleem niet altijd hebt gehad, en ook in de veilige modus niet hebt kunnen we een geheugen/hardware probleem eigenlijk wel uitsluiten.
Je zou eens kunnen proberen om een systeemherstelpunt terug te zetten, naar een eerdere datum, hierdoor zal je misschien wel iets opnieuw moeten installeren zoals VOIP-buster maar verder gaat er dan niks verloren.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
34
Misschien ben ik iets te voorbarig, maar probleem lijkt opgelost.
Ik heb heel veel onnodige programma's eraf gegooid, die door HP en Miscrosoft er automatisch opstaan. Verder heb ik office 2007 eraf gehaald en 2010 geinstalleerd.
En nog een aantal andere dingen. Probleemoplossers etc.
Hierbij heb ik hulp gehad van iemand wiens kennis een stuk uitgebreider was dan de mijne en het lijkt erop dat het probleem is opgelost.
Mocht het probleem zich toch nog voordoen laat ik het uiteraard weten, maar voor nu wil ik alle helpers van harte bedanken voor alle raad en advies.
Groet,
Petra
36
Tja, er is erg veel gedaan, we zijn 5 uur bezig geweest.
Al eerste hebben we Windows 7 manager geinstalleerd en hiermee weer verschillende scans laten lopen (o.a. service manager, startup manager). Omdat de computer nog geen twee maanden oud is hebben we daarna allerlei software eraf gegooid die op een nieuwe computer geplaatst wordt voor aanbiedingen en dergelijke die je toch niet gebruikt. Dit hebben we gedaan met een goed uninstaller.
Verder hebben we office 2007 eraf gegooid en 2010 geinstalleerd, ook nu meteen weer overbodige programma's eraf gegooid. En verder hebben we repair center laten lopen een aantal keer.
Dus wat nu precies de boosdoener is geweest weet ik niet precies.

Ik kruip net net weer voor het eerst achter de computer en het ziet er goed uit.
Geen storingen meer en vastlopen.

Groetjes,
Petra
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”