Plaats reactie
1
Mensen kopen steeds meer SSD's en zetten hier hun besturingssysteem op. Echter voor SSD's gelden soms andere regels dan 'normale' schijven. Ook kan het zijn dat de tutorials van Windows 7 niet kloppen als je geen rekening houdt met de SSD's.

Het zou leuk en verstandig zijn als moderatoren hier een aparte handleiding voor zouden maken.

Wat ik weet is dat men in iedere geval moet uitschakelen:
1. Prefetch en Superfetch
2. Automatisch defragmenteren
3. Het indexeren van de SSD
4. Het optimaliseren wat Norton Internet Security automatisch doet, want dit omvat ook het defragmenteren
2
Niet alleen mod's schrijven handleiding hoor ;)
Er is niemand die je tegen houd om een mooi handleiding te maken.

Geef dan ook meteen aan waarom je bepaalde zaken moet uitschakelen.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
3
Dat zou ik graag willen, maar de kennis daartoe ontbreekt mij. Kijk en als ik dat zou doen en er staan fouten in e.d., dan moet je eens zien hoe snel er mensen klaar staan om je volledig 'af te maken' en de grond in te trappen. Zo is het op die Belgische fora in ieder geval, want die werken vaak met een vaste vriendenkliek, sommigen die weten alles beter, moeten overal op reageren en je moet hen ontzettend dankbaar zijn dat zij je helpen. Dat is mijn ervaring.
4
Daar hoef je hier niet bang voor zijn hoor, over het algemeen zijn we hier heel aardig :-* .
Als je nu eens zelf wat onderzoek doet en het eea opschrijft, dan help ik je mee om er een mooie beschrijving van te maken.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
5
Helaas, kan ik niet. Ik heb een nieuwe pc en de hardware is zeer onbetrouwbaar en vertoont de raarste kuren en Windows 7 Ultimate heeft ook ontelbare fouten en daar gaat mijn meeste tijd inzitten. Krijg er pas volgende week za/zo iemand bij om na te kijken.

Voor de mensen met een Intel SSD dan nog wel de Toolbox.
7
De Hulk schreef:Dat zou ik graag willen, maar de kennis daartoe ontbreekt mij. Kijk en als ik dat zou doen en er staan fouten in e.d., dan moet je eens zien hoe snel er mensen klaar staan om je volledig 'af te maken' en de grond in te trappen. Zo is het op die Belgische fora in ieder geval, want die werken vaak met een vaste vriendenkliek, sommigen die weten alles beter, moeten overal op reageren en je moet hen ontzettend dankbaar zijn dat zij je helpen. Dat is mijn ervaring.
Dat heb je inderdaad en iemand op een fout wijzen is niet erg, en dat maakt een forum juist informatief zodat je elkaar kan aanvullen etc, maar vaak is de manier waarop niet erg handig.

Maar ik wil wel een leuk stukje neerpennen over SSD schijven. :D
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
8
Forza schreef:
Maar ik wil wel een leuk stukje neerpennen over SSD schijven. :D
Ik wil ook wel men steentje bijdragen aan een handleiding over SSD's ;)
Voor welke OS's zou er dan eventueel een handleiding geschreven worden?
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”