Plaats reactie
2
Ik heb niet direct ervaring met dit soort 'gadgets' want zo noem ik het altijd, het is een rage en niet altijd even gebruiksvriendelijk zoals het aan de cosument word voorgeschoteld. :rofl:
Ik heb zo'n blackberry ding van m'n werk wat ik zowat niet meer gebruik, wat een onding. :w00t:
Maar het ligt er natuurlijk vooral aan wat je met zo'n 'gadget' wil gaan doen, en waar je hem vooral voor gaat gebruiken in the daylife.
De ipad (apad -iweb- pad) o.i.d. hoe die ook genoemd word is een kolossaal ding, zo'n Sagem ijskast uit de jaren '90 :P
Als ik kijk naar die Apple (tabblet's) is dit een leuke 'gagdet' maar kan net niet alles wat je er eigenlijk mee zou moeten kunnen doen. :idea:
Als ik kijk naar de formaten kan je beter voor een EEE PC gaan, want zoveel groter is deze niet.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Het punt is juist dat ik geen pc/laptop wil aangezien ik deze al heb en dat ik ze elke keer op moet starten.
Als ik 's avonds een storing krijg wil ik ala minute kunnen zien waar het is en daar wil ik dit apparaat voor.
Ik kan hiermee ssh'en en rdp'en en mailen/surfen.
Het is inderdaad een rage maar als ik deze zie voor 145,- eu vind ik dat de moeite wel waard tegenover de appel 500 tot 800 eurie.
Android is best in opkomst en dit zou een leuke aanvulling kunnen zijn als ik wat meer ervaringen erover kan vinden :D


//Hans



Forza schreef:Ik heb niet direct ervaring met dit soort 'gadgets' want zo noem ik het altijd, het is een rage en niet altijd even gebruiksvriendelijk zoals het aan de cosument word voorgeschoteld. :rofl:
Ik heb zo'n blackberry ding van m'n werk wat ik zowat niet meer gebruik, wat een onding. :w00t:
Maar het ligt er natuurlijk vooral aan wat je met zo'n 'gadget' wil gaan doen, en waar je hem vooral voor gaat gebruiken in the daylife.
De ipad (apad -iweb- pad) o.i.d. hoe die ook genoemd word is een kolossaal ding, zo'n Sagem ijskast uit de jaren '90 :P
Als ik kijk naar die Apple (tabblet's) is dit een leuke 'gagdet' maar kan net niet alles wat je er eigenlijk mee zou moeten kunnen doen. :idea:
Als ik kijk naar de formaten kan je beter voor een EEE PC gaan, want zoveel groter is deze niet.
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
6
Tind.nl-Hans schreef:Als ik 's avonds een storing krijg wil ik ala minute kunnen zien waar het is en daar wil ik dit apparaat voor.
Voor dit soort doeleinden is deze gadget natuurlijk geschikt, maar voor de prijs van €145 heb ik toch mijn twijfels, voor c.a. €300 (afgerond) hé heb je een leuke mini-laptop met meer mogelijkheden.
Samsung N150 JP01

Don't blame me als ik erg negatief overkwam met de 'gadgets' term :-[
Ik ben nu eenmaal iemand die graag met een product alles kan en wil doen waarvoor het eigenlijk geschikt moet zijn, en niet geknepen worden in functies waardoor je toch naar andere apparaten moet grijpen om dit te compenseren. ;)
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
7
Ik ben ook al in het bezit van ( enkele ) laptops en vaste pc's.
Dit is dus meer een gadget wat ik er voor de heb en makkelijkheid erbij wil :D
die 145 euro is omdat ie vanuit china komt en met die actie dus goedkoper is als normaal.
Als je deze in NL in een winkel wil kopen kostie rond de 230- 270 euro.

Het is dus gewoon een extra erbij zeg maar zoals ik bv ook met mijn android telefoon even snel een mail verstuur zonder dat ik mijn pc aan moet zetten.

//Hans
Forza schreef:
Tind.nl-Hans schreef:Als ik 's avonds een storing krijg wil ik ala minute kunnen zien waar het is en daar wil ik dit apparaat voor.
Voor dit soort doeleinden is deze gadget natuurlijk geschikt, maar voor de prijs van €145 heb ik toch mijn twijfels, voor c.a. €300 (afgerond) hé heb je een leuke mini-laptop met meer mogelijkheden.
Samsung N150 JP01

Don't blame me als ik erg negatief overkwam met de 'gadgets' term :-[
Ik ben nu eenmaal iemand die graag met een product alles kan en wil doen waarvoor het eigenlijk geschikt moet zijn, en niet geknepen worden in functies waardoor je toch naar andere apparaten moet grijpen om dit te compenseren. ;)
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”