Plaats reactie
1
als ik mijn laptop om mijn tv aansluit met een svideo kabel, krijgt mijn laptop vanzelf de resolutie van de tv, maar als ik de kabel verwijder springt de resolutie van mijn laptop niet vanzelf terug naar de normale resolutie.
pas als ik de laptop opnieuw opstart is de resolutie weer normaal, dit is best hinderlijk.
ik heb al geprobeerd de resolutie in windows dan handmatig weer goed te zetten, maar daar is de maximale resolutie die van de tv en gaat deze niet verder.
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
2
Druk eens op de FN+F6 toets op de laptop, hiermee kan je namelijk schakelen tussen de beeldschermen, hiermee zou de resolutie dan ook hersteld moeten worden.
Welk type laptop is het?
M.v.g,
~*~Maaike~*~
3
als ik op nf en f6 druk krijg ik even een paar seconden een zwart beeld en dan springt hij gewoon weer naar hetzelfde beeld terug met dezelfde resolutie.
4
Maaike schreef:Welk type laptop is het?
Welk type is het een Acer laptop?

Als je de S-video kabel verwijderd en je drukt met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte op het bureaublad krijg je dan wel de ingestelde resolutie van de laptop terug.
5
Geweldig bedankt voor de tip.
Met alleen het drukken op de rechtermuisknop springt de resolutie weer terug, zonder dit aan te passen bij de beeldscherm opties.
Mag ik je hartelijk danken, hier was ik nooit opgekomen. :dank: :bow:
6
DR.who schreef:Geweldig bedankt voor de tip.
Met alleen het drukken op de rechtermuisknop springt de resolutie weer terug, zonder dit aan te passen bij de beeldscherm opties.
Mag ik je hartelijk danken, hier was ik nooit opgekomen. :dank: :bow:
Dat mag hoor, ik heb ook zo'n laptop die niet vanzelf de resolutie hersteld. :D
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”