Plaats reactie
16
Oef,...jullie vragen worden wel steeds moeilijker. :good: Dan moet ik eerst even gaan kijken of ik dat progje om me pjoeter kan zetten.....to be continued.
17
Maaike schreef:Is de partitie van de USB stick wel te zien in een partitioneer programma zoals in Easeus.
http://www.partition-tool.com/personal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de gratis versie geinstalleerd. Deze ziet de usb-stick in zijn geheel niet. Wel de 5 hd's, maar geen enkele usb-flash.

Toch ff gekeken in win7 verkenner en daar wordt ie gewoon gezien. :sorry:
18
Het is wel heel erg raar dat Windows hem gewoon ziet en herstel en partition software niet.

Omdat je nu ook al niet bij de gegevens kan komen kan je eens het volgende uittesten als het wilt hoor.
1. Probeer de stick een snel te formatteren, niet langzaam (volledig)
2. Probeer nu met de herstelsoftware zoals recuva en de andere om de data terug te halen.

Misschien dat dit werkt :idea:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
19
Maaike schreef:Het is wel heel erg raar dat Windows hem gewoon ziet en herstel en partition software niet.

Omdat je nu ook al niet bij de gegevens kan komen kan je eens het volgende uittesten als het wilt hoor.
1. Probeer de stick een snel te formatteren, niet langzaam (volledig)
2. Probeer nu met de herstelsoftware zoals recuva en de andere om de data terug te halen.

Misschien dat dit werkt :idea:
a. Vista ziet um, maar xp niet.
b. via verkenner valt ie niet te formateren, pqmagic ziet um niet eens, dus format is geen optie. Ook via andere wegen is formateren niet mogelijk gebleken.
20
Probeer in Vista via schijfbeheer eens de partitie te formatteren.

Download ook deze tool eens en kijk of de USB stick herkend wordt en of je deze hiermee wel kan formatteren.
Formatteer iedere USB-stick met deze gratis software. USB Disk Storage Format Tool wist je gegevens en converteert het naar ieder bestandssysteem dat je wilt!

Om een USB stick bootable te maken, bijvoorbeeld om een backup te maken voor wanneer je pc crasht, heb je een programma nodig zoals USB Disk Storage Format Tool. Dit programma ziet een USB stick als een normale harde schijf en formateert deze naar het gewenste bestandsysteem (FAT, FAT32, NTFS). Met NTFS kun je meer opslagruimte uit je opslagmedium halen wanneer je de data compressie aanzet.
HP Disk Format tool lost vaak ook de problemen op met USB-sticks die niet meer geformatteerd kunnen worden door Windows. Deze Disk Format tool weet dan toch vaak nog de klus te klaren, waardoor de USB-stick weer helemaal te gebruiken is! Erg handig natuurlijk.

Een goed programma om je USB-stick mee te formatteren en soms zelfs te repareren!
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
Maxstar schreef:Probeer in Vista via schijfbeheer eens de partitie te formatteren.

Download ook deze tool eens en kijk of de USB stick herkend wordt en of je deze hiermee wel kan formatteren.
Formatteer iedere USB-stick met deze gratis software. USB Disk Storage Format Tool wist je gegevens en converteert het naar ieder bestandssysteem dat je wilt!

Om een USB stick bootable te maken, bijvoorbeeld om een backup te maken voor wanneer je pc crasht, heb je een programma nodig zoals USB Disk Storage Format Tool. Dit programma ziet een USB stick als een normale harde schijf en formateert deze naar het gewenste bestandsysteem (FAT, FAT32, NTFS). Met NTFS kun je meer opslagruimte uit je opslagmedium halen wanneer je de data compressie aanzet.
HP Disk Format tool lost vaak ook de problemen op met USB-sticks die niet meer geformatteerd kunnen worden door Windows. Deze Disk Format tool weet dan toch vaak nog de klus te klaren, waardoor de USB-stick weer helemaal te gebruiken is! Erg handig natuurlijk.

Een goed programma om je USB-stick mee te formatteren en soms zelfs te repareren!
Hallo Maxtar,
Dankjewel voor je meedenken. Ik heb HP USB Disk Storage Format Tool V2.2.3 gevonden en geinstalleerd. :goed:

Met goede hoop zie ik de USB2Flashstorage in de devicelist staan, maar er staat wel 0.00(0MB) achter. Keurig FAT gekozen en volume een naam gegeven. De spanning was bij mij persoonlijk hoger dan toen Nederland de 2e helft inging (wellicht ligt dat aan het feit dat ik voetbal niet zo interessant vind). Quick format aangevinkt en langzaam naar de knop <start> gegaan.

Edoch na het aanklikken verschijnt:
There is no media in the specified device.

Ok deze poging is gestrand. :sorry:
22
Volgens mij is er echt geen redden meer aan denk, als je de stick al niet eens meer kan formatteren is er denk iets in de aansturing van de stick defect.
Ik heb ook geen idee wat je eventueel nog zou kunnen proberen.
23
Wessel schreef:Volgens mij is er echt geen redden meer aan denk, als je de stick al niet eens meer kan formatteren is er denk iets in de aansturing van de stick defect.
Ik heb ook geen idee wat je eventueel nog zou kunnen proberen.
;( Ik heb het idee dat je geheel en al gelijk hebt.
24
Hi,
probeer dit nog eens:
in Apparaatbeheer expandeer USB-controllers,
rechtklik een voor een op iedere USB-hoofdhub en
zorg dat in Energiebeheer niets is aangevinkt.
Reboot en probeer de stick opnieuw.
Groet Piet.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”