Plaats reactie
1
probleem 1

ik heb een nieuwe dvd speler / brander in mijn pc laten zetten omdat de oude niet meer open ging.
Hij werkt goed, maar sinds deze geplaatst is ben ik mijn andere speler kwijt met mijn fietsrouteplanner
2
kijk eens bij het schijfbeheer of de cd-speler een drive letter heeft gekregen, misschien een conflict doordat de nieuwe drive dezelfde driveletter heeft als de oude.
3
mijn nieuwe speler is E en dat was mijn oude ook en die zit er niet meer in dus een conflict lijkt mij onmogelijk.
de cd-speler met de fietsrouteplanner was altijd F en deze kon ik dan via deze computer openen, maar deze is dus verdwenen.
4
Je hebt dus maar een optische drive in de computer begrijp ik, dus dan zal die andere wel een virtuele CD-speler zijn.
Kijk eens of er een CD emulatie programma geinstalleerd staat zoals Deamon Tools.
5
In de pc zit maar een speler, maar mijn zoon heeft ooit een tweede speler erbij aangemaakt bij deze computer, met een kopie van de cd van de fietsrouteplanner.

Ik zal mijn zoon zo wel ff bellen en vragen hoe dit nu precies zit, want ik ben echt een leek met computers zeker als het te technisch word.

Kan jij trouwens ook even naar mijn andere probleem kijken, het staat nu in Windows omdat het verplaatst is zag ik.
6
Ik zal mijn zoon zo wel ff bellen en vragen hoe dit nu precies zit, want ik ben echt een leek met computers zeker als het te technisch word.
Ok dan wacht ik dat even af.
Kan jij trouwens ook even naar mijn andere probleem kijken, het staat nu in Windows omdat het verplaatst is zag ik.
Hier heeft Maxstar al op geantwoord zag ik.
7
Het is inderdaad een virutele cd speler, en ik moest gewoon op dat bliksem icoontje klikken en set drive 1 kiezen en dan mount image en dan via bladeren in mijn documenten de fietsrouteplanner.iso kiezen.

nu staat de cd-speler weer bij deze computer dus het is opgelost. :good:
nu probleem 2 nog.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”