1
Hoi ik heb even een vraagje ik heb dus een nieuw moederbord gekocht en geinstalleerd maar het laat zien dat er iets mis is met de cpu maar toch werkt het op mijn normale moederbord
2
Hallo,

Voor het overzicht heb ik deze vraag even opgesplitst naar een nieuw onderwerp.Welke melding krijg je exact te zien, maak hier anders eens een screenshot van. Voer daarna ook Speccy uit voor een gedetailleerd overzicht van het systeem.

Download
Afbeelding
Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Afbeelding
3
Niks werkt wanneer ik het nieuwe moederbord erin heb maar ik zie wel op het moederbord zelf dat er een rood lichtje komt bij cpu
Plaats reactie

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”