Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb thuis een pc met 2 24/inch schermen. Deze 2 schermen werkte tot eergisteren prima. Toen ik gisteren de pc aanzette werkte 1 van de 2 schermen niet meer. Op het andere scherm zie ik blauw-gele puntjes. Wat kan er aan de hand zijn? Ik kan bij beeldscherminstellingen ook geen 2e scherm meer detecteren.
3
Ja, ik zie het scherm verder wel. Het vreemde is dat op een donkere achtergrond de puntjes blauw zijn en op een lichte achtergrond geel.

Afbeelding

Ik zie nu bij notities dat er een foutcode is. Ik heb deze zojuist opgezocht en dan zie ik dat ik mogelijk de stuurprogramma's bij moet werken. Maar als ik dit wil doen krijg ik de melding dat ik al de laatste versie van de stuurprogramma's heb geïnstalleerd.
4
Hallo,

Heb je toevallig Gefore experience op je pc staan: https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/ge ... xperience/

Want als ik handmatig zoek kom ik op versie 457.30 Relaese date: 2020.11.9
Dit kan je zien als je naar "Programma"s en onderdelen" gaat. achter Nvidia stuurprogramma.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Ja, dat heb ik op mijn pc.

Ik heb die update al meerdere keren geïnstalleerd. Hij vraagt elke keer om opnieuw op te starten. Als ik dat doe en Gefore experience weer open, dan zie ik dat ik die update weer kan installeren. Ik weet niet waar het mis gaat...
9
Ik heb gisteren de kabels in de beeldschermen omgedraaid. Dan blijft het probleem hetzelfde, alleen op het andere scherm. Een scherm werkt niet, op het andere scherm zie ik de puntjes.
11
nee, ik had de kabels in de schermen omgedraaid. op dat moment ging het scherm wat eerst niet werkte aan, en het scherm wat wel werkte uit. Het probleem met de blauwe puntjes was nu verplaatst naar het andere scherm. Ik heb maar 2 aansluitingen, dus ik kan ook geen andere gebruiken.

Ik heb gebruik dvi aansluitingen
12
Hallo,

Dus beide beeldschermen doen het, kan je eens een andere kabel proberen.

Anders zou je de stuurprogramma's eens moeten verwijderen en opnieuw laten installeren: https://support.microsoft.com/nl-nl/win ... 126dc1f7b6

Lost dit niet de problemen op dan ben kik toch bang dat je videokaart kapot is.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Het heeft helaas niet geholpen. Dus dan denk ik dat je gelijk hebt dat de videokaart kapot is. Ik heb er zelf niet superveel verstand van, zou je mij een vergelijkbare of iets betere videokaart kunnen adviseren?
15
Ik heb gisteren de De stuurprogramma's van NVIDIA verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen bleef het probleem zich voor doen (maar 1 beeldscherm en blauw/gele puntjes). Ik heb gisteren in een laatste poging nogmaals de stuurprogramma's van NVIDIA verwijderd. Toen ik vanmorgen de pc aan zette om de stuurprogramma's opnieuw te instaleren zag ik dat een deel van het probleem nu is opgelost. Ik zie namelijk geen blauw/gele puntjes meer. Het probleem met het 2e beeldscherm dat niet te detecteren is, is helaas nog niet opgelost.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”