Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

zaiko
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren

nieuwe pc

ma 18 mar, 2019 17:36:23

ben van plan deze pc te kopen : voor 850 €
Pro-X Core i5 9600K SixCore 16GB DDR4 1000GB SSD USB3.1 DisplayPort
Intel UHD-video 630

iemand ervaring met die grafische kaart ?

Jack1960
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Malwarebytes Premium 3
AM: Hitman pro alert 3
FW: windows

Re: nieuwe pc

di 19 mar, 2019 00:19:38

zaiko schreef:
ben van plan deze pc te kopen : voor 850 €
Pro-X Core i5 9600K SixCore 16GB DDR4 1000GB SSD USB3.1 DisplayPort
Intel UHD-video 630

iemand ervaring met die grafische kaart ?

Ik heb een i5-7400 met intel HD 630 grafische kaart. Verschilt niet heel veel volgens mij met de intel UHD 630 maar jij hebt natuurlijk wel een processor die
nieuwer en sneller is dan de i5-7400.

Ik weet niet hoe jij de PC wil gaan gebruiken maar voor het afspelen van speelfilms, YouTube etc. zeg maar het normale gebruik van een PC voldoet de grafische kaart
icm de i5-7400 processor aan mijn verwachtingen maar ik speel geen zware spellen!

Ik denk dat voor het spelen van zware spellen een geschikte extra videokaart geen overbodige luxe is.