Plaats reactie
1
Nadat mijn pc was gecrasht doet mijn webcam het niet meer. Webcam Logitech C270. Als ik de software opnieuw installeer, zie ik wel beeld. Als ik daarna op het bureaublad icoontje van de webcam klik krijg ik een foutmelding.
Launcher-Main werkt niet meer.
Ik draai Windows 7 / 64 bits.
Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt. 
2
Hallo,

Heb je hem zo geïnstalleerd:

Wat anders word aanbevolen is om de webcame via apparaatbeheer, rechtermuisknop (klikken op jou apparaat)- en kiezen voor apparaat verwijderen.
Hierna je pc herstarten (laat je webcam aangesloten) en daarna word het software weer gevonden en kijk of het dan werkt?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Ik had hem geïnstalleerd via downloads op mijn pc. Daar stond hij nog in van 2 jaar geleden gedownload via installatie cd. cd is zoek, jammer.
6
De cam installeren is geen probleem. Als de cam geïinstalleerd is dan zie ik dat de cam werkt! Op het bureaublad. Er staat dan ook een incoontje van de cam op het bureaublad. Als ik de de pc opnieuw opstart, het icoontje aanklik, krijg ik de melding Launcher-Main werkt niet. Is dit niet een ontbrekende driver?
De cam doet het dan niet!
7
Hallo,

Ja het is een driver probleem, één is waarschijnlijk na de crash niet goed verwijderd.
Wat je kan proberen is om de cam via Revo te verwijderen:

Lukt het niet probeer het met Revo: https://www.pc-helpforum.be/files/stand ... taller.pdf <== lees dit even door.
Download Revo Uninstaller Portable naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op revouninstaller.zip en kies voor de optie "alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
  • Selecteer het software en klik vervolgens op "Uninstall"

Herstart je pc, mocht je Ccleaner hebben maak daar het register nog eens mee schoon.
Herstart nog eens en installeer de eens in veilige modus.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Het probleem is opgelost!
Ik heb de oude versie verwijderd en toen via Logitech (zoals je al aangaf) de laatste versie gedownload.
Alles opnieuw geïnstalleerd en  nu werkt de cam weer prima!
Bedankt voor je hulp en tips.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”