Plaats reactie
1
Ik wil het programma Blue Stacks Thin Installer installeren. Bij de installatie krijg ik de melding "Graphics card / Windows drivers are out of date. "
Upgrading your card. ( your latest graphics drivers.)
Ik heb Windows 7 Home SP.1 / 64x PC is van 2014.
Kan ik zonder meer een upgrade doen en hoe doe ik dat dan?


 
2
'Upgrading your card. ( your latest graphics drivers.)' : letterlijk betekent dat: ik ben de upgrade aan het downloaden en installeren....
heb je dat proces laten doorlopen, heb je een foutmelding gekregen en zo ja: welke?
3
Als ik 70% heb gedownload krijg een blauw schermpje met voornoemde tekst. Dan kan ik op OK drukken en is alles weg. Hij gaat dan niet verder met het proces.
De graphic card is kennelijk te oud? In feite zou ik dan de drivers moeten bijwerken. Maar kan dat zomaar of moet er een nieuwe kaart in?
4
wellicht moet er een poging gedaan worden om de videokaart afzonderlijk te updaten.
daarvoor is nodig te weten welke grafische kaart je hebt, en met dat gegeven ga je op de site van fabrikant van de kaart op zoek naar de laatste drivers, installeer die en poog na een herstart (startknop-afsluitmenu-optie 'opnieuw opstarten' je bst opnieuw erop te krijgen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”