Plaats reactie
1
De snelle beweging van het muispijltje maken 'n normaal gebruik onmogelijk.

Muis i.t.Works, Model Nummer C505 , draadloos.
'k Werk met Windows 10.

Hoe dit verhelpen ?
Bedankt voor je hulp.
2
Hallo,

Hoe oud is die muis want op internet is dit model niet meer te vinden?
Ga eens naar je Configuratiescherm (als hij niet is ingesteld op pictogrammen klik dan rechts op Weergeven op en selecteer "Kleine pictogrammen)
Zie je daar een teken met Muis staan zo ja klik erop > klik tablad "Opties voor de aanwijzer" en daar kan je de snelheid veranderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Idd Porrelaar 't is S05, maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost.
Onder WIN.10 kan men, onder " Instellingen "enkel de snelheid van de muis bijstellen  , maar spijtig is ook dit geen oplossing.
5
Bij problemen met een muis altijd eerst een andere muis proberen. Werkt die wel goed, dan ligt het aan de muis die problemen gaf.
Nu heb ik makkelijk praten, want ik heb hier wel 5 muizen (zowel draadloos als bedraad) liggen. Jij misschien niet, maar dan kan je vast wel even een muis (met of zonder draadje) lenen van familie of buren. Werkt die geleende muis wel goed, dan ligt het aan de IT Works muis.
Dus eerst vaststellen of het aan de IT Works muis ligt. Als dat het geval is en je hebt hem pas gekocht, dan ga je aanspraak maken op de garantie.

Toevoeging: Op de afbeelding die op de website van BCC staat kan ik het niet goed zien, maar op veel draadloze muizen zit bij het scrolwieltje een dpi knop. Daarmee kun je kiezen voor verschillende snelheden. Soms slechts 2 snelheden, soms 3 snelheden. Dat doe je door dat dpi knopje in te drukken. Daarna de muis bewegen en kijken of die snelheid naar je zin is.

Hieronder een afbeelding van de dpi knop op een van mijn draadloze muizen:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door porrelaar op 30 mar 2018 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
6
Hallo,

Even de standaard vragen:
Heeft het wel gewerkt onder Windows 10?
Gebruik je hem in samenwerking met toetsenbord of alleen voor een laptop?
Heb je de baterijen al en keer vernieuwd of eruit gehaald en binnen kant schoongemaakt?
Is de onderkant van de muis schoon?
Kan je de muis resetten?



Als alles hier boven is gedaan doe eens:

Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mb3-setup-consumer-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.
  • Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Porrelaar,

Muis heeft altijd gewerkt onder Wi 10; wordt alleen gebruikt voor delaptop ; batterijen vernieuwd; resetten niet mogelijk.
Scannen op virussen doe ' nadat ik 'n andere muis heb geprobeerd.

Bedankt.
8
Probleem eindelijk opgelost.
Windows 10

Instellingen, Apparaten, Muis, In de rechter hoek Extra muis opties, Eigenschappen van de muis, Opties voor de aanwijzer, Beweging... verschoven van rechts (Snel) naar llnks (Langzaam)
en zo kreeg  'k de muis weer onder controle.

Bedankt iedereen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”