USB herkent Mobiele telefoon niet.

Plaats hier al uw vragen met betrekking tot de hardware van uw computer.
Plaats reactie
Albert000
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Panda
AM: Mailwarebytes & Hitman pro

21 nov 2017 14:09

Ik dacht eerst dat Win 8 mijn mobiele telefoon niet herkende. Dus, drivers opnieuw geïnstalleerd maar probleem bleef. 

Bijna altijd krijg ik alleen de C:/ directory te zien en niet die van mijn telefoon erbij (soms wel) 
De USB draadloze connectie van mijn muis, wordt in alle 3 de USB poorten herkent. 
Mijn eigen USB stick wordt overal herkent. Maar een USB stick van iemand anders, nadat tie zichzelf installeerde, werd niet herkent. Doet het wel op de PC v/d eigenaar. Als ik "deze pc" opent dan staat hij bij "Apparaten en stations".

Aangegeven stuurprogramma verwijderen en daarna opnieuw installeren.Er is geen apart stuurprogramma benodigd is de melding.
Samsung Galaxy S4.

Wie weet er iets zinnigs over te vertellen en een oplossing voor het probleem.

Ik probeer hier een plaatje van het probleem te plaatsen (bestanden bijvoegen) doch lukt niet en met de txt img en haakjes lukt ook niet.
iEscape
Moderator
Moderator
Bericht indicaties: 3
FW: NetBarrier X9
Gegeven likes: 1
Ontvangen likes: 1

21 nov 2017 18:04

Schermafbeelding toevoegen in bericht, zie deze link, scroll naar Schermafbeelding(en) plaatsen op een Forum.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Albert000
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Panda
AM: Mailwarebytes & Hitman pro

01 dec 2017 17:45

Bedankt, maar omdat verdere reacties uitblijven heeft het plaatsen van afbeeldingen weinig zin,
In de txt staat het al omschreven wat op het paatje stond geschreven.

Bedankt in ieder geval.
swake

05 dec 2017 23:20

Bijna altijd krijg ik alleen de C:/ directory te zien en niet die van mijn telefoon erbij (soms wel)

Soms wel citeer je .
Als je mobiele phone beveiligd is met een pincode en je sluit hem aan de computer aan , type de pincode en open de verkenner . Word je  mobiele phone dan wel in de verkenner getoond of niet ?
Plaats reactie

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”