Plaats reactie
1
Hallo leden,

vrij recent heb ik noodgedwongen een clean install van Windows 10 (1709) moeten doen.
Bij Hardware Expert is mijn BIOS geupdate (Moederbord ASUS Z87-K) naar versie 1402 wat de laatste versie is.
De pc werkt gelukkig weer, alleen mijn front USB 3.0 poorten starten niet mee op.
Als ik mijn Android telefoon of tablet er in steek....geen respons, behalve dan dat de telefoon oplaadt (??) De poorten aan de achterkant van de pc zien alle devices wel.
Als ik USB stick insteek ook geen reactie.
Ik zie geen uitroep- of andere tekens bij de USB serial contoleers staan in apparaatbeheer.

Ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen, in ieder geval alvast bedankt voor evt. reactie
2
Hoogwaarschijnlijk heeft Hardware Expert 'vergeten' om de USB 3.0 poorten (aan de voorkant) hardwarematig te activeren.
Je kunt vragen of ze dat voor je alsnog willen doen en ter plaatse altijd testen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Ja  .  .  .  .  ,  dat bedoel ik ook met: 'vergeten' om de USB 3.0 poorten (aan de voorkant) hardwarematig te activeren.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Goed om te horen dat het probleem is opgelost   :good:   en dank voor de feedback   :goed:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”