Plaats reactie
1
Goedemiddag
Ik heb een vraagje
We hebben 5 USB poorten.
Genetica USB hub 2x
Samengestelde USB apparaat
USB hoofdhub 2x

Als ik de smartphone of ipad aan sluit op de pc dan herkend deze het niet.
Ik heb de stuurprogramma ‘s bijgewerkt.
En de pc opnieuw opgestart. Nog steeds niet. Het werk wel als ik ze bij opstarten in de USB poort doe.
We hebben windows 10
Alvast bedankt
Gr marjov
2
 op veel van dat soort apparaten komt na het inpluggen op een pc een mededeling te staan met de vraag op welke wijze je de usb-verbinding wilt gebruiken: opladen, als station e.d.
en dan is het van de keuze die je dan maakt (op het aan te sluiten apparaat dus!) of de pc het apparaat (mag) herken(t)(nen)  
3
Goedemiddag 
Bedankt voor u berichtje.
Als de pc aanstaat herkend het geen usb als ik die in usb poort doe.
Maar start ik het opnieuw op met de Usb er in dan ziet de pc deze welk.
Is dit op te lossen.
Alvast bedankt
Gr Marjov
4
ja, zoals ik dus al schreef: je zal vrijwel zeker op het aan te sluiten apparaat moeten aangeven welke usb-verbinding er mag worden gemaakt
6
als je bijv de smartphone hebt aangesloten op je pc, kijk je niet op de pc maar op je smartphone (op een android trek je de bovenbalk naar beneden) om de gewenste usb-instelling (een andere dan 'alleen laden' ) te maken. daarna zou je het apparaat op de pc te zien moeten krijgen.
7
Goedemiddag.
Zoals u beschreef heb ik zowel mijn i pad als smartphone en er usb stick na elkaar in de usb poorten gedaan maar geen enkel teken van herkenning. Ook niet op ipad en de smartphone komt reactie van toestaan zoals u beschreef. Er komt helemaal niets.
Alvast bedankt
Gr Marjov
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”