Plaats reactie
1
Vermoedelijk is het geheugen van mijn PC kapot want steeds vastlopers en/of BSOD's binnen enkele minuten na het opstarten en tijdens het internetten. Hier een overzicht van mijn PC:  http://speccy.piriform.com/results/jBBl ... IDLp2k84lV Hij draait nu zoals te zien is op 1 geheugen bankje van 2 gig maar is dus te weinig en weliicht vandaar ook last van vastlopers omdat het systeem het wellicht niet trekt.
2
Ik ben geen expert maar toch een antwoord van mij.

Te weinig geheugen of kapot geheugen zijn twee verschillende dingen. 2 Gb is wel aan de krappe kant maar zou geen vastlopers of bsod hoeven te veroorzaken volgens mij.
Het zou kunnen dat het geheugen bankje kapot is maar het zou ook aan iets anders kunnen liggen. Je zou dus zeker twee andere bankjes van 2 GB elk kunnen scoren en kijken of het probleem is opgelost.
3
Dat is wel aan de krappe kant voor 64 bits Windows 10 wat ik heb, heb ik inmiddels begrepen dus het kan daar zeker mee te maken hebben....maar weet dus niet welk type RAM ik voor mijn PC moet hebben, dat was dan ook mijn vraag.
4
Ja, ok.

Acer MCP73PV Motherboard Specs.
Memory

2 x 240-pin DDR2 DIMM slots Supports DDR2 800/667/533 MHz non-ECC, un-buffered memory (Max 4GB)

Je kan ook naar Crucial.com gaan en daar je computermodel invullen of de scanner downloaden, die je dan vertellen welk RAM compatibel is.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”